Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

HATAR kärlek !

Av Linda Johansson - 18 januari 2010 18:29

Nu har jag fattat mitt beslut ! MYCKET tack vare många andras sätt att försöka hjälpa men endå förstöra så MYCKET !

Just nu mår jag SKIT kan jag säga !

Var LÄNGE sen jag mådde så här dåligt som jag mår just nu !

Tårarna rinner när jag skriver det här !

Så många minnen tillsammans så MYCKET roligt vi har gjort ihop !

ALLT är bara borta nu som om det INTE ens fanns !

Som om det bara var en dröm för en så kort tid !

Om det endå inte var så komplicerat HELA jag är så komplicerad !

Någon som vill byta liv med mig för ett tag ?

Jag vill INTE att det ska sluta så här jag hade hoppats på att vi kunde fortsätta som vänner men jag förstår att du tycker att det är jobbigt & att det inte går !

Men jag HOPPAS att det kan bli så en dag !

För det var det HÄR som jag var så SJUKT rädd för att förlora dej HELT !

Jag vill så GÄRNA ha dej i mitt liv , men inte på det sätt som du vill !

Jag önskar att det kunde vara så men känslorna finns inte där som dom borde !

Om man endå kunde styra över sina känslor då skulle det vara du & jag idag !

Men livet blir inte alltid som man hoppas på !

Jag vet iaf HELT säkert att jag kommer sakna dej nå ENORMT !

Det kommer bli svårt att inte skicka iväg ett mess eller att inte kunna ringa som jag är van med !

Men du vill inte , så ska jag inte göra det heller , jag ska låta dej vara tills du själv kommer till mej !

Jag HOPPAS att du inte är rädd att höra av dej till mej för om du skulle göra det så skulle jag bara bli glad !

Då skulle jag känna att du vill ha mej i ditt liv lite grann iaf !

Men det är DITT eget beslut jag kommer inte att trycka på dej med något

 

Du är en SPECIELLT kille Danne Dannberg !

så många gånger vi har legat och kiknat efter luft av skatt !

ALLT vi har pratat om tillsammans !

ALLT roligt vi har gjort !

dagen i Högbo tillsammans det var super mysigt !

Dom minnerna kommer jag bära med mig för DET kan du INTE ta ifrån mej !


 

 
 
Anna L

Anna L

19 januari 2010 17:29

jobbigt gumman :( du vet vart jag finns! vi kanske kan ta en fika tillsammans nån dag och prata lite? hör av dig! kram.

http://lundanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards