Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Kväller !

Av Linda Johansson - 20 januari 2010 21:32

Ja då har man gjort den här dagen också !

Mötet gick väl så där men jag HOPPAS att vi kom fram till något som kan hålla iaf

Mötte upp Tina på lindex var tvungen att köpa en ny bh hade en massa fina på REA såg jag när jag var nere på stan med mamma igår en sväng !

Så jag köpte två men den ena var SJÄLVKLART för liten fast det var min stl !

Men men den var gratis så det är inte hela världen !

Det var tag 2 betala för 1 så jag betalade för den dyraste som kostade 99:-

Emil hämtade upp oss på galleria parkeringen !

GO gubben där !

Emil släppte av mej & Tina hemma hos mej Tina & jag slängde oss på soffan & kollade på tv SJÄLVKLART somnade Tina i soffan trött unge där   

Så jag tog reda på disken & pratade med mamma en snabbis i telefonen !

Sen fick vi för oss att vi ville åka till donken & käka så Emil hämtade upp oss & körde oss dit släppte av Tina vid Markus & körde vidare hem mot mej !

Han skulle igentligen ha kommit senare ikväll men jag har sån huvudvräk så jag orkar fan inte ikväll tänkte slänga in ett kort inlägg sen ska jag gå & lägga mej & kolla på TV en stund innan jag ska hångla upp John Blund för natten !

Ska försöka sova utan min lilla fis unge !

Men inte såå många dagar kvar innan lill kärleken kommer hem igen   

Mammas kärlek !

Godnatt PUSS & KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards