Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 20:11

 


Svar till : haha


Attans då jag känner mej verkligen ägd av dej :-D

Ändå så är det du som helt plötsligt ska gå ?

Och sen så svarade du inte på min fråga ens :-(

Jag frågade jue hur du kunde vara så smart ? Men det hade du tydligen

inget svar på ;-) höhöh !

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 20:02

 


Svar till : haha


Ja jag kanske borde göra det ... bli lika smart som du är ;-D

Jag menar du inspirerar verkligen mej !

Jag vill verkligen vara lika smart som du ... hur lyckas du med det ?

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:56

 



Svar till : haha


hahah såå sant ... tror du verkligen dom vill ligga med mej ?

Jag menar dom kanske också tycker att jag är ful

Det vill jag jue inte :-(


Du ska  du inte adda mej på msn istället det här är jue nästan som en

chatt med alla dina kommentarer :-)

Lika snabbt går det också !

Har du ingen hobby ? eller du kanske inte har nå vänner heller ? ;-)


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:51

 


Svar till : haha


Oj du är verkligen snabb att svara :-)

Men jag sa jue att jag är för ful för att få ligga med någon ?

Vad ska jag göra då ? Plus att jag sa att jag får andvända

min dildo ... vad mer begär du av stackars mej ? :-)

Jag har inte lika tur som dej som viftar med trosan så står ALLA

killarna i rad ;-) mohaha !


Puss på dej sötnos :-)

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:43

 


Svar till : Anna L


hahah tack tjejen :-) Men vafan små jävla fjortisar som läser och

kommenterar min blogg om att jag borde ligga mer ...

What the fuck liksom :-)

Lär jue sätta dom små krypen på plats :-D


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:41

Visst är min blogg så otroligt intressant att ni bara inte kan låta bli att läsa ? :-)

Ni är så besatt av mitt liv så ni gör nog inget annat om dagarna än

och läser min blogg !

Visst är det så ? ;-)

Synd om er , funderat på att skaffa nån annan hobby än mitt liv ?

Det finns jue huuur mycket som helst att göra ... men ni verkar inte

vilja göra något annat än läsa min fantastiska blogg !

Men jag klagar inte , mer synd om er som inte har något liv !


Jag vet att ni älskar både mej och min blogg ;-)



 

Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:16

  


Svar till : haha


Ne jag får aldrig ligga buuhuuu synd om mej jag är så ful så ingen

vill ligga med mej :-( Fan du kom på mej !

Visst är det väldigt synd om mej ? :-D

Får andvända dildon istället ;-)


Av Linda Johansson - 16 juni 2011 19:07

 


Svar till : otroligt


Ja och ???? Jag svara på en kommentar blondie ;-)

Vad ska jag göra då? Skriva om någon annan fast det handlar om henne ?

Hur mycket IQ har dudå som en daggmask kanske ? ;-)

kan inte vara roligt att vara du och så korkad :-D


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards