Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Johansson - 14 juni 2011 10:13

Det blev inget dagis för Nea idag ... hon blir ledig hela veckan ut !

Imorgon är det inskolning på skolan så hon hade bara fått gått idag endå !

Vi slog väl upp ögonen runt 09.00

det är väldigt sent !

Jag MÅSTE börja gå upp tidigare på morgonen nu

 om jag ska kunna börja jobba

jag har gått hemma allt för länge nu känner jag ... och har kunnat sovit

till minst 10.00 men nu är det snart slut på det !

Jag kommer behöva gå upp runt 05.30 och jag vet

 INTE hur jag ska klara det !

Men samtidigt så känner jag att det ska bli skönt att gå upp i tid och göra

nån nytta på dagarna och samtidigt tjäna pengar !

Så på något sätt kommer jag att klara det fast det kommer bli svårt den första veckan ...



Nea och jag har legat och kollat på "Sommarlov" på barnkanalen !

fan va länge sen man hade just sommarlov !

Man åkte på en massa olika läger ... man åkte ut och bada med kompisar

och bara hade det bra ! Utan krav och måsten !

Man kunde njuta av sommaren på ett annat sätt än man kan göra idag !

Jag har sommarjobbat i 4 år det blir det 5e årer i år !

Visst jag är ledig året om annars ... men det är endå på sommaren men vill

ha ledigt ... jag jobbar absolut hellre mer än gärna alla årstider utom

sommaren ... men jag är glad att jag har ett sommarjobb iaf !

Det är inte många som har det ... eller som orkar sommarjobba !


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på ... jag ska ringa Neas skola och ta reda på

tiden för inskolning till veckan !

Men först lite frukost för mej och Nea nu !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 14 juni 2011 10:08

 


Svar till : Anonym


Ja det är bara för henne att anmäla mej det :-)

Hon kommer inte komma nånstans med det endå !

Det skulle bara vara bra om hon gjorde det faktiskt ... så kan jag visa upp mitt !

Så hon skulle bara göra mej en tjänst om hon gjorde det !


Sen så finns det jue sånna fega stackare som du som inte vågar stå för

vem du är men du har en stor käft och tycker mycket :-)

Du skulle inte ens våga berätta vem du är

det tycker jag är väldigt patetiskt:-D

Av Linda Johansson - 13 juni 2011 21:30

Efter en massa krångel och sen överlämning (såklart) blev inte förvånad att det skulle ske utan krångel ! Men jag hade hoppats på det iaf !

Så har jag min älskade troll unge hemma igen

Så otroligt skönt att ha henne hemma igen !

Min största skatt !

Det finaste jag har !


 


Vi åkte hem till mamma och pappa en sväng idag blev bjuden på middag !

Korvstroganoff och ris ... skit gott :-)

Nu har Nea och jag matlåda tills imorgon också kanon !

Vi har inte gjort så mycket idag mest busat med varandra ...

och så klart kramats en massa


Imorgon får vi se vad som händer det beror lite på vädret också !

Men det såg ut som om det skulle bli dåligt väder hela veckan !

Typiskt !


Ååh jag vill ha vattenmelon !

Var säkert en vecka sen jag åt melon nu ! Gaah !

Får fixa det tills imorgon !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 13 juni 2011 19:46

 


Svar till : Anonym


Då ska du veta vad jag har i min telefon då :-)

Och på via mejl !

Så det blir nog ord emot ord där vännen :-)

Är du också en sån där pantad människa som tror dej veta precis allt ?




Av Linda Johansson - 13 juni 2011 13:40

 


Svar till : Anonym


Jo tack jag vet :-) hon förtjänar isåfall lika lite respekt som jag !

Eftersom hon inte heller förtjänar den !



Av Linda Johansson - 13 juni 2011 12:04

Varför ska jag ALLTID motarbetas ? Jag hade kommit på en bra lösning för allas skull så det slipper bli en jobbig situation !

Men ENDÅ så motarbetar hon mej ?

Jag vill inte träffa henne jag vill inte att Nea ska vara med !

Men tydligen så tycker inte hon samma sak , jag har fått den uppfattningen att hon tycker att det är helt Okej !

Fast alla speciellt Nea mår dåligt utav det !

Jag förstår ingenting ?

Usch all min energi bara rinner av mej när det blir så här !


//


Men jag får hem min lill kärlek idag iaf !

Och jag är väääldigt glad för det ... så som jag har saknat henne !

Inge mer trams ifrån den andra sidan !

Jag har fått reda på sååå mycket i veckan som jag mått så troligt dåligt över

hur man igentligen blir behandlad !

Jag är Neas mamma jag kräver mer respekt än så !

men den där respekten får man aldrig någonsin se eller känna !

Att det ska behöva vara så här !

Jag vet inte hur länge till jag kommer att orka med det här !

Jag har kämpat i så många år nu ... gråtit av hysteri och förtvivlan

varit arg skrikit en massa dumma saker ...

Jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor ?

Allt som händer är så pass svårt att jag vet inte hur jag ska agera !

Om jag inte släpper ut det så växer det som en bomb i magen på mig

och förr eller senare så kommer den explodera !

Jag vill inte gå och bära på en massa jobbiga känslor !


Ne har alldeles fööör mycket känslor

inom mej nu för att kunna få

till det bra och kunna skriva om det !


 


I världen är du bara någon,men för någon är du hela världen...

Av Linda Johansson - 12 juni 2011 12:58

Kvällen igår började med att Ida hämtade upp mej så åkte vi till henne för lite goda drinkar och god mat !

Ida och hennes mamma kan verkligen laga mat och göra goda drinkar !

Jag funderar på att ta med mej Nea och flytta dit haha :-D

Tyvärr så var jag allt för hungrig för att hinna knäppa kort på maten !

Men det blev skagenröra och advokado som förrätt ... och eftersom Ida

och jag inte hann vänta på grillningen så åt vi kanske det godaste jag ätit på

länge .... lime kyckling och potatis med en massa god röra i !

Huuur gott som helst !



Idas mammas välkommsdrink hur god som helst !

    


Efter god mat och trevligt sällskap ... Så cyklade vi vidare ut till stensätra

till Danne som hade fest !

Huuur kul som helst där ute ... så roligt att träffa honom igen ...

Den killen kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta !

Satt där bra länge och drack och hade det jätte trevligt !

Innan det var dax för Jädefors holme !


   


   


Men guuud vilken kö det var när vi kom dit !

Trodde aldrig att vi skulle komma in ... medans vi slogs med myggor så gick

kön hur långtsamt framåt som helst !

Ida hittade nån kille som fixade in henne före mig ... så där stod jag !

Tur att jag träffade Tim där i kön så han stod med mej hela tiden :-)

På något sätt så gjorde vi en fuling och trängde oss före alla i kön

och efter en halvtimme timme i kön så tröttnade man faktiskt !

Och in kom vi !

Där var det också hur kul som helst ... hängde med Tim Emil och nå andra

killar hela kvällen för Ida hade fullt upp med sitt ragg :-D

Kvällen var jätte bra ! Hel nöjd ! Kunde inte blivit bätttre tror jag !



Idag / kväll blir det filmkväll hos Jelan bara ta det lungt och invänta

morgondagen när lill hjärtat kommer hem !



 


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 11 juni 2011 15:27

Idag har jag legat ute i solen och pressat lite :-) Men det vart inte så länge !

Så jag tror inte jag blev så jätte brun !

Men är det fint väder imorgon också så ska jag gå ut tidigare och lägga mej !

Måste få lite mer färg på mej innan sommarjobbet börjar !

Då har man inte tid att ligga och pressa hela dagarna !


 


Nu ska jag slänga om sminket lite och försöka fixa till frillan utan platttång !

Det lär jue inte gå !

Det blir nog troligtvis lite alkohol ikväll igen ! Vart vi hamnar vet jag inte

Danne har fest så det skulle vara kul att åka dit ... men dom ska iväg till

Jädeforsholme på dans där och drar runt 19.00 så vi får se om vi hinner dit !

Annars får Sötnöt Ida och jag leta en annan fest :-D


 


Hoppas ni har det skönt i solen !

Saknar mitt lill hjärta så det värker i hela kroppen !

Men snart så bara imorgon kvar nu som heldag !

Längar 

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards