Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Godkväll !

Av Linda Johansson - 11 juni 2012 20:04

Trött är man så klart !


Men inte så trött så att man somnar 19.20 som vissa andra ... Det är jue inte klokt det här ! Aja ... tur att man inte är lika trött hur skulle ens liv vara då ? Iaf ... somnade en stund på soffan , det blev inte alls länge för jag hade en riktig äcklig upplevelse när jag sov , drömde nå konstigt att jag inte kunde andas och vakna av att jag kippa efter luft så jag vet inte om jag hade haft andningsuppehåll när jag låg och sov ... men det var riktigt äckligt faktiskt och jag blev rädd ... har aldrig varit med om något liknande ! Så det blev ingen lång vila så jag är fortfarande trött ... men dom säger jue att man aldrig kan få tillbaka en sömnlös natt det ligger nog någonting i det ... jag har sovit dåligt hela helgen samanlagt 15 timmar på en hel helg det är inte mycket ! Ni måste vara otroligt trött på att höra att jag sover dåligt :-) men just idag har jag brist på fantasi och så klart är jag trött har jag nämnt att jag är trött ? ;-P höhö ! Skämt och sido ! Det blev ingen körning idag iaf ... det blev sånt dåligt väder har ingen lust att sitta och köra när det spöregnar ute direkt ! Så vi sköt upp det tills imorgon och då ska jag köra också ... Nu var det ett tag sen , får se om jag kommer ihåg hur man gör ! Jag har funderat på att skaffa mej en film / TV kompis som orkar hålla sig vaken och kolla på TV eller film med mej så man får lite sällskap ! För det får man jue aldrig !


Ne usch är på dåligt humör ! Hörs imorgon !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards