Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Rubrik saknas

Av Linda Johansson - 7 november 2008 14:36

Hejj hopp alla glad och ledsna där ute !


hör och hämpa jag vaknade faktiskt före klockan hade ringt idag !

var ganska pigg men endå trött på något sätt !

men det var bara att gå upp och börja göra sig klar

knata ner på stan och träffa Fredrika

känns mycket bättre nu den där stenen i bröstet och klumpen i magen har ÄNTLIGEN ramlat bort jag tror att jag kommer att klara det här nu

det känns mycket lättare när man vet att det finns dom som verkligen vill kämpa för en och det känns underbart att veta

Fick förtroeende för henne på en gång hon vad glad och öppen och lätt att prata med härlig person helt enkelt :)

allt gick jätte bra jag börjar redan nästa fredag ser jag fram emot väldigt mycket !


vi vart klar där ganska tidigt så jag knata upp till mamma och pappa en sväng inann jag skulle till optiken åt lite mat och glodde lite på internet !

hittade en masa roligheter (hehe)

kantade iväg till optiken och gjorde undersökning

hon berättade en sak för mig som jag inte visste om att jag skela (eller hur fan det stavas) fast det var en dold sådan då

men så pass mycket att hon ville att jag skulle komma på undersökning om en månad igen för att kolla så det inte blivit värrre !

usch snart blir man väl blind på köpet också !

men annars gick det bra valde ut ett par glasögon också med gråa bågar

tjejen som hjälpte mej var jätte gullig hon också trevlig och lätt att prata med

så nu är man glasögonorm snart :P fast jag ska inte ha dom hela tiden bara när jag kollar på TV och sitter i skolan och ska se tavlan för hon avrådde mej att andvända dom hela tiden pga av synfelet !

hon ville också kolla om jag hade påbörjning på gråstarr eller grönstarr

hon var lite orolig för det

både mormor och mamma har gråstarr så !men allt såg bra ut men som sagt hon ville undersöka mig igen om 1 månad så synen inte har ändrat sig


Nu sitter jag hos mamma och pappa ska hjälpa mamma att vara barnvakt åt brorsdottern sen åkter jag hemåt och förbereder mig inför kvällen och idol :)

dåligt med pengar nu ska höra med mamma och pappa om dom kan bidra med lite som jag kan gotta på till idol ikväll


skriver mer senare var rädda om varandra !

Puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards