Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Godmorgon!

Av Linda Johansson - 8 november 2008 09:55

Ja ännu en ny dag nya utmaningar och nya tag

en dag kvar nu sen är det som vanligt igen...!


Idag då?

Ska vakna till lite först och sen åker städgrejerna fram måste ta detta idag

för att hinna tar jue inte såå lång tid men är inte ett dugg sugen på det är så SJUKT lat av mej i början när jag flyttade hemifrån så var jag väldigt noga med att hålla rent omkring mig men idag efter några år hemmifrån så är det inte så viktigt längre !

Men nu MÅSTE jag verkligen göra det för sen när kattfan flyttat in så har det blivit mycket skitigare här hemma usch ibland undrar man varför man ens kom på tanken att skaffa ett djur dom skitar bara ner !

men samtidigt så är hon en del av familjen så jag vill verkligen inte göra mej av med henne pga det måste städa lite mer istället...


Sen ska jag hitta på något med Linda också är det tänkt var ett tag sen nu så nu känns det att det är på tiden helt enkelt...

får se vad vi hittar på antagligen blir det framför en film hela dagen !

som vanligt :P


Ne nu är det dax att ta tag i skiten här hemma usch vill verkligen inte

det är sånna här gånger man skulle ha varit två stycken så man kunde hjälpas åt så slipper man ta allting själv !

kanske ska ut och leta mej en karl för städhjälp? hahah

Nej ingen karl för mig på ett bra tag


Puss å kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards