Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Blogg !

Av Linda Johansson - 8 november 2008 15:49

Ja nu har jag städat och gjort allting klart det känns så UNDERBART skönt

när det är gjort man blir så nöjd med sig själv när man äntligen har tagit sig i kragen och gjort det !

det är jue när man städar som man ser hur skitigt det har varit

nästa gång så ska jag inte vänta så här länge som jag har gjort nu det blir för äckligt !

Har dammat hela lägenheten diskat och Snälla Linda hjälpte mejd att torka golven jag dammsög och hon sprang efter med moppen i högsta hugg !

Så nu är det gjort nu ska jag ta tag i städningen nästa vecka igen har jag bestämt mej för , för om jag ska ha kvar katt fan så måste jag städa oftare !

och jag vill inte göra mig av med henne så jag måste ta mej i kragen och inte vara så förbannat lat och ta tag i städningen en gång i veckan för jag har tid med det Nea är hos sin pappa varje helg då kan jag passa på !


Linda ska följa med hem till mamma och pappa och äta mat om en stund dom bjöd över oss mamma skulle göra nå fläskfilé och inbakad bacon !

MUMS kommer nog blir super duper gott

Sen blir det lungt resten av dagen ska låna hem en film av Linda senare idag också "svullo" hahah måste se den har sätt den en gång men jag har glömt

en massa så jag vill gärna få mig ett gott skratt så det blir film ikväll för mig !

vet inte om Linda blir med annars blir det en lugn ensam kväll

och se fram emot morgon dagen när skruttisen kommer hem igen !

*Saknar massor*


skriver mer senare !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards