Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Snö och plask !

Av Linda Johansson - 18 november 2008 15:03

Neeej !

nu kommer snön som jag INTE vill ha i morse regnade det sen gick det över till snö blandat regn och nu snöar det som fasiken !

Om det nu ska Snöa så kan det väl komma en massa snö som ligger kvar som inte smälter och blir bara plask och blött !

Det är mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem !

alltid mörkt undra på att man blir deprimerad !


Har nyss kommit hem ifrån Familjerätten det gick förvånatsvärt bra faktiskt

Vi kom fram till att Daniel har Nea på julafton och jag har henne på juldagen

Och så kommer det stå i det nya schemat nu också det blir jätte bra

varannan julafton och varannan juldag så nästas år är det min julafton och Daniels juldag det kommer bli mycket bättre tror jag !

Det som skrämmer mej är att vi så småningom ska gå över till varanann vecka kommer bli väldigt ovant för mig och för Nea också


Schemat ser ut så här nu när Daniel har Nea :

Torsdag : 15.00 till Söndag 15.00 (långhelg)

Torsdag : 15.00 till Lördag 15.00 (korthelg)


Det kommer (KANSKE) se ut så här :

Ondag: 15.00 till Tisdag 15.00 (Daníel) 

resten har jag henne 


Skulle fundera tills i morgon få se vad jag bestämmer mig för !

Det är lika många dagar som vi har haft hela tiden men att vi har varannan helg med henne så Daniel inte har henne varje helg jag vill också ha henne någon helg så man kan ligga länga på morgonen och mysa och kolla på TV och sen gå upp och äta frukost tillsammans och göra något busigt !

Annars är det gå upp tidigt se till att Nea får frukost (eftersom jag inte äter frukost själv så tidigt) iväg till Dagis med Nea

göra någon nytta hämta hem Nea hem och ta det lungt och sen lägga sig

för att orka upp tidgt på morgonen dagen efter!

så ser mina dagar ut med Nea och det är inte speciellt roligt faktiskt!

så en helg skulle jag gärna vilja ha med henne

så vi får se hur det blir!


Imorgon ska jag dit igen för att ha möte med "henne"

får se om det går lika bra som det gjorde idag då ?!


Mamma är och hämtar Nea på dagis nu jag hann inte hem innan hon åkte!

så vi ska ta bussen in till valbo för att mamma ska köpa en poolo tröja åt mej för jag behöver en till jag har bara en !

sen om jag kanske kan tigga åt mej ett par byxor eller något också :P


Nu kommer dom så jag slutar nu

skriver senare


Puss å kram

 
 
Ingen bild

Emma

18 november 2008 16:58

Ramlar förbi (:
Skit snygg blogg! Hur fixar man sånt där fint?
Bläddrat lite å tycker det var trevlig läsning.
Mindre kul med lite som inte fungerar, men så är det tyvärr med allt - det har sina perioder! Hoppas det löser sig i alla fall.!

Måste få säga att din tanke att få varannan helg låter väldigt bra, just för myset ni får å troligen även för din dotter å hennes pappa som antagligen behöver tid tillsammans även dom.
Keep us posted (;
Trävlig kväll! Kram Emma

 
Linda

Linda

18 november 2008 21:08

Hejj Emma !
kul att du tycker om min blogg det glädjer mej mycket :) hoppas du kommer fortsätta besöka min blogg...

Har du bloggagratis.se ?
lättare om du har det att förklara...

Ja hon behöver lite mer vardag med sin pappa också så jag får ha henne på helgen också så ibland får man offra sej lite grann :)

Många kramar

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Patrik

19 november 2008 09:15

Starkt av dig att tänka på din dotter i första hand. De här situationerna är allt annat än roliga och oftast är det svårt att lägga ner sina egna tankar eller känslor för barnens skull. Skönt att se bara och vill ge dig credit för det också!
Sånt här lönar sig alltid i längden!
/Patrik

 
Linda

Linda

19 november 2008 11:29

Hejj Patrik :)
Roligt att du tittar in och lämnar en liten komentar hoppas du fortsätter besöka mig!

Ja det är självklart min dotter jag tänker på först och främst vill hon träffa sin pappa mer så självklart ska hon få göra det också han betyder lika mycket för henne som jag gör
och det är vikigt att ha en pappa som förebild också
eftersom det dock händer allt för ofta att mamman får uppfostra och sköta barnet själv
och eftersom jag har en sådan tur att min dotters pappa verkligen ger allt för att få träffa sin dotter då tycker jag inte att det ens behövs funderas på det :)

Många kramar

http://LindaJoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards