Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Godmorgon kära vänner !

Av Linda Johansson - 28 november 2008 08:17

Godmorgon !

hoppas ni sovit gott det har jag fast jag vaknade sjukt tidigt !

När man ÄNTLIGEN får sova ut en morgon då ska man vakna före 9

Undra varför det är så ?

Och vart har all snö tagit vägen ? såg att det började smälta redan igår

men när jag gick ut i morse för att röka så såg jag att ALL snö är borta

det är jätte tråkigt ! ska det vara vinter så ska det vara tycker jag inte en massa plask och tråk !

Undra om vi kommer få en vit jul eller om vi får en grön jul isåfall blir det inte mycket till julstämmning !

Helst ser jag att det toksnöar på julafton med en massa snö på backen !

Det är så det ska se ut på julafton !

Men vi får väl se med detta klimat så vet man aldrig vad som väntar än !


Är jätte trött för att jag vaknae så tidigt men känner inte att jag har tid att somna om tror inte jag kan det heller !

Jag ska strax sätta mej och ringa runt lite bland annat till mitt gammla jobb och fråga om dom vill ha tillbaka mej igen ! (hoppas på det)

Sen åker dammsugaren fram tänkte att jag skulle ta det i morgon men jag tror faktiskt att jag gör det idag så är det gjort så slipper man tänka på det !

Linda vill ha med mej till Bjarne i morgon för han skulle ha fest men jag vet inte om jag vill/orkar det vi får se !

Men om jag följer med så kommer det kännas skönt att ha städningen klar så att man slipper tänka på det i morgon !

Men som det känns just nu så känner jag inte för att gå iaf !


Senare idag då ?

Ja dammsuga och torka golven föst och främst sen vet jag inte

var meningen att jag skulle till Linda och glo på idol med henne ikväll

men hennes son måste sova i hennes säng inatt för hon ska sälja hans säng och köpa en ny men det skulle dom inte göra idag utan det gör dom i morgon ! och eftersom Linda har sängen i vardagsrummet så kan det bli lite svårt att kolla på idol och skratta och härja som vi brukar göra med en liten kille som sover bredvid !

Så jag blir nog hemma och kollar på idol ensam om ingen är sugen på att komma över och hålla mej sällskap ? :D

Men vi får se !


Nu är det dax att gräppa telefonen och ringa och sen bråka med dammsugaren ! och ta reda på monsterdisken och jag tror nog att jag ska bädda rent i sängen också !

Så jag har lite att göra men jag skriver mer senare idag


Puss å kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards