Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Godkväll!

Av Linda Johansson - 28 november 2008 21:33

Ja det blev så att jag åkte hem till mamma och pappa endå

trevligare än att sitta hemma plus att man inte behöver göra sej så mycket klar utan man kan åka som man är !

Tänkte bara skriva en liten spalt för sen blir det inge mer bloggande ikväll

klockan är mycket och det är en ny dag i morgon !

Linda ringde för en stund sedan och vi sjabblade på om allt möjligt !

UNDERBART att det är som vanligt mellan oss igen !

tror att det krävs vääääldigt mycket för att vi ska glida isär !

Johan åkte ut ur idol ikväll och det tyckte jag var på tiden det borde ha hänt tidigare ! han kan inte sjunga han bara skriker sig igenom låtarna !

Anna borde ha fått stannat kvar och Johan åkt för länge sen !

Alla fjortis tjejer röstar jue på honom !


Imorgon ska pappis hjälpa mej att pynta lite hemma !

Sedan packa väskan och allt som det ska vara där i och åka hem till Linda och ta med Bebis så hon kan få leka lite med Elsa dom har jue såå kul när dom leker med varandra men jag tycker att det är lite konstigt att Elsa inte har bihålsinfammation så mycket som hon fräser :D :P hahaha

Sen göra oss klar och dra hem till Bjarne efter mycket tvekande så har jag bestämt mej för att åka dit iaf men jag ska ta det lungt jag ska vara pigg på Söndag när Nea ska hämtas !

Så i morgon blir det fest och bikinin på för det blir POOOOOL PARTY !

kan det bli bättre ? :D

efter mycket provande av bikini så har jag besämt mej för en iaf !

Så den får duga


Nej nu ska jag bädda sängen och lägga mej har ångerst att jag glömde boken hemma jag hade gärna velat lägga mej i sängen och läst lite grann innan jag somnat mamma och pappa har jue inte en enda bok hemma för dom läser aldrig !

Men jag får klara mej !


Godnatt allesammans !

och som jag alltid säger

Ta hant om varandra nu !




 
 
Emma

Emma

29 november 2008 08:30

Tack för kommentaren :)

http://emmajohanss0n.blogg.se

 
Linda

Linda

29 november 2008 08:59

Varsegod :)

http://LindaJoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards