Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Gårdagen !

Av Linda Johansson - 30 november 2008 11:36

Blev väldigt lyckad åkte över till Linda vid 16.00 tiden och vi skrattade och hade oss som vanligt vid 20.00 gick vi iväg till bjarne på vägen dit pratade vi om vänskap hur pass lika vi är varandra !

Direkt när vi kom dit så slängde vi om till badkläder och hoppade i poolen trodde det skulle vara skit kallt men det var det inte lika varmt som en bubbelpool utan bubblor !

det var jag och Linda i poolen resten grabbar höll på att garva ihjäl mej flera gånger om dom är fan inte friska på en fläck dom där !

jag satt väl i till och från gick upp och gjorde liet annat bla dansade omkring och var lite social mot dom som inte badade !

sen slängde jag ner mej i poolen igen hur mysigt som helst !

Men efter någon timme så tröttnade jag och gick upp och böt om till min nya klänning jag köpte igår på gina (kommer bild på den senare idag)

Dansade och härjade omkring ännu mer !

hörde många glada skratt där ute ifrån poolen och vad fan får man se ?

Jooo EN karl jävel springandes NAKEN hahahahah det var rikigt sjukt gjort !

efter en stund så kom alla upp ifrån poolen och jojnade oss när vi dansade så alla stod och dansade !

 Hade sjukt kul men jag hade jue en jobbig igel till karl efter mej hela kvällen ! sjukare kille får man leta efter ! han var fan värre än mej !


Vid 02.30 ungefär började jag tröttna hade ont i huvudet och var jätte hungrig så Linda och jag gick hemåt till Linda och kattkräken !

tog oss en macka och gick och la oss somnade nästan på en gång efter lite små prat !

Kvällen igår var rikigt lyckad hoppas att det blir fler gånger  !

tog tyvärr inte med mej kameran den glömde jag hemma så det vart inga roliga bilder men nästa gång det blir igen så lovar jag att ta med kameran och knäppa kort och lägga ut så ni får se vilka galningar jag har att göra med !


Ska försöka ta mej upp ur sängen nu är fruktansvärt trött Linda följer med mej hem och hjälpe mej att bära kattkräket duschar äter och gör oss klar och går ner på stan och hämtar  älsklingsungen min !

Ska väl gå och kika lite grann där nere också brukar inte vara så mycke skoj där men jag gör det för Neas skull


Till veckan måste jag  ta tag i vissa saker skolan , jobb och lite sånt

måset passa på när Nea är på dagis ska lämna in ett papper också och hoppas på att få stämpla ! skulle vara guldvärt !


Ne dax att hoppa upp härifrån nu

Skriver mer senare


 
 
Ingen bild

Linda

30 november 2008 21:41

hörde många glada skratt där ute ifrån poolen och vad fan får man se ?

Jooo EN karl jävel springandes NAKEN hahahahah

-Hahahaha, vad sjuka folk är idag-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards