Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

" Gäsp " Godmorgon

Av Linda Johansson - 13 januari 2009 09:43

Godmorgon !


Vaknade för en liten stund sen OJ vad trött jag är hade nog sovit fortfarande om inte kusin Malin hade ringt och väckt mej :P

Hon hade till och med glömt bort att hon ringde så hon satt i andra tankar när jag till slut svarade efter säkert 10-12 signaler så hon vart jätte förvånad när jag hörde mej i andra änden hahahah ! hon kan hon !

Så jag vaknade tidigare än vad jag hade önskat !

Men det får väl gå det också! Behöver ändra på lite sov rutiner nu när Älsklingtösen kommer hem idag (Såååå mysigt har saknat henne så OTRLIGT mycket)

Så ikväll blir det en massa mys och massa kramar och Pussar det som vi inte kunnat gjort på en vecka nu !

Men först ska jag hinna med rätt mycket här hemma diska bland annat

och lite sånt smått och gott !


Beställde en skit snygg klänning ifrån Ellos igår och en kort tröjja till kommer bli AS snyggt bara jag kan ha storleken nu den kan bli lite för stor !

Men bättre de kanske än för liten så man inte kan ha den

men då fåår man kämpa sig i den istället ! (finns bild nedanför på de !)

Men det ska jag endå göra ska jue ner mina 10 kg till sommaren :D

Folk undrar vart jag ska ta vägen någonstans då !

Men jag gör det inte för att passa in , eller för att andra vill det utan jag gör det för att jag ine trivs med mina extra KG just nu !

Ne dax att sätta fart kanske ?


Puss & Kram

 
 
Ingen bild

Mimmi

13 januari 2009 15:08

Skit snygg klänning! ;) Är det lätt och bra att beställa sådär? Har aldi gjort det jag...

Hur är det med dig nu då?

Kramiz Mimmi

 
Ingen bild

Linda

13 januari 2009 21:37

Hejj Mimmi KUL att höra av dej :)

Ja den är super fin är jätte nöjd kostade 400:- på Ellos då ja det är jätte lätt att beställa därifrån har precis beställt en massa därifrån nu klänningen och tröjan då och nu en väska ett par skor två tröjor ett par jeans och en bodysimmer :D
Man kan också ta det på avbetalning där det har jag gjort mitt vart 1600 kr allt som allt och det kan jag betala av på 36 månader och lägsta belopp är 36 kr :P SUPER bra
så gå in där och kika mycker REA har dom där också

www.Ellos.se

Många kramar till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards