Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Sjukligt trött idag !

Av Linda Johansson - 29 januari 2009 14:30

Ja jag vet jag brukar säga ofta att jag är trött men idag !

Det är nå helt annat jag är SJUKLIGT trött seg ingen ork nada !

Lite känning att jag börjar få lite ont i huvudet också !

Fryser och har mej vet inte om det är nå på gång jag hoppas VERKLIGEN inte det då blir jag GALEN på rikigt om jag skulle bli sjuk nu när vi snart ska åka bara en vecka kvar nu inann det är dax !

Men det lär väl visa sig spelar ingen roll om jag blir sjuk jag kommer pimpla i mej alvedon och åka endå så är det bara !


Händer idag då ?

Ja jag vet inte rikigt än Nea sitter i sitt rum och kollar på TV pappa var här nyss och fixade så att hon kan kolla på bolibompa i sitt rum KANON !

Hon ska få börja sova i sin säng nu tänkte börja ikväll !

Daniel kommer över senare ikväll också så jag ska ta upp det med honom

Så han också börjar med det när hon åker till honom nästa onsdag !

Nea brukar ligga i min säng och kolla på TV tills hon somnar men nu kan hon inte det för nu funkar inte den TVn för pappa kopplade om den till Neas rum istället så nu har hon inget annat val än att ligga i sitt rum

Så vi får se hur det går då !

Så har man katt fan på det också som BARA SKA vara i Neas rum så fort man öppnar där med alla små saker man kan leka med så det kan bli ett VÄÄÄLDIGT stort problem stänga dörren till Neas rum kan jag göra när hon somnat men när hon är vaken så kommer Bebis springa in dit och hålla på och leva om så klart !

Funderar på om Linda ska få ta henne i några dagar till och börja med tills Nea vant sig att ligga i sin säng !

Men vi får se !

Linda kommer över om en stund också och ska dicka lite kaffe och snacka lite skit med mej !

Sen kommer jue som jag sa Daniel över och ska prata om kalaset som vi ska fixa åt Nea planera lite grann och så !

Vi ska väl inte göra så mycket idag blir nog bara att vara hemma Nea är också lite små trött märker jag inte lika full fart på henne som det brukar hon har nyss ätit klart sin pencilinkur man blir jue trött av pencilin också Men hon klagar fortfarande att hon har ont i örat så om hon gör det i nån dag till så kommer jag ta kontakt med hälsocentralen för en ny tid och kolla så öroninflamationen har gått tillbaka !

Så vi blir nog bara hemma idag och tar det lungt skönt det också ibland !

Man kan inte bara vara ute på äventyr jämt barnen måste få ta det lungt någongång också men det är många som inte fattar det !


Ne nu har jag inge mer att skriva om faktiskt !

Skriver väl mer senare antagligen :D


Du är en riktig tjuv du har stulit mitt hjärta helt och hållet

Om du en dag lämnar tillbaka det så hoppas jag att det är helt

Var försiktig med mitt hjärta det är mer ömtåligt än vad du kan tro !

Du är den mest finaste på hela jorden !

Jag hoppas du förstår hur mycket jag tycker om dej <3


 
 
Ingen bild

Sara

29 januari 2009 15:47

Nämen vad är det för någon som stulit ditt hjärta?... Vad du är hemlighetsfull!!
Hoppas du slipper bli sjuk. :s

Kram Sara

 
Linda

Linda

29 januari 2009 20:12

hehe ja lite hemlisar får man faktiskt ha tycker jag :D
Så nytt än han är och jobbar i funäsdalen och kommer hem i maj så sen får vi se hur det blir :)

Men nog har han stulit mitt hjärta alltid :)

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

29 januari 2009 21:17

Men gud så härligt i så fall då! Grattis till dig! (:
Hur har dagen va rit då och hur gick allt ikväll med pappan och sådär?

kram på dej

 
Ingen bild

Linda

29 januari 2009 21:31

hehe tack så mycket :)

Dagen har varit bra men händelselös vi har inte gjort mycket alls mest trökat omkring

Det gick bra med Neas pappa vi har planerat lite grann till kalaste nu så nu känns det som om vi är på G iaf :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards