Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Skryta !

Av Linda Johansson - 29 januari 2009 20:51

Måste bara få skryta lite !

Jag har VÄRLDENS duktigaste lilla tjej Hon är såå klok och duktig och helt enaståeende helt enkelt !

Först var det en stor process att gå igenom med att sluta med nappen

hon klarade det SUVERÄNT ! hon klagade inte och gnällde inte alls

utan hon förstod att hon inte ska ha napp nå mer !

Hon accepterade det jätte bra utan nå bråk alls visst fanns det stunder då man såg på henne att hon led och man bara ville dö det gjorde sååå FRUKTANSVÄRT ont i hjärtat att se besvikelsen och förtvivlan i hennes ögon men ALDRIG något gnäll inget bråk inge tjafs ingenting !

Min unika lilla skatt !

Och idag så tog jag mej i kragen och tänkte ta tag i det här med att hon ska börja sova i sin säng !

Hon fick börja med att välja ut sängkläder helt själv tog fram alla vi hade som passade hennes säng och hon valde ut ett säng sett med "Kram björnarna på" sen fick hon välja själv vad hon ville ha för lampor tända alla förutom den i taket då så klart

Hon valde blomlampan ovanför sängen och lampan i fönstret !

Hon fick välja bok själv som hon ville att jag skulle läsa !

Trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde !

Läste 3 sagor för henne och sa att hon var duktig att alla tjejer som fyller 4 år sover i säng och att dom är stora nog då att sova utan sin mamma !

Att alla duktiga 4 åringar som sover i sin säng är stor nog för att ha eget kalas ! Och det gick hon med på hur bra som helst :D

Så efter jag läst sagen för henne så satte jag på TVn och sa godnatt

Och gjorde klart för henne att lampan i hallen är tänd hela natten och att om hon skulle vakna inatt så får hon komma över till mig så hon vet att hon bara kan komma över !

Så nu sover hon som en stock i SIN säng :D

Mammas duktiga lilla tjej Du gör mamma så stolt varje dag som går !

Du är mammas ögonsten du klarar ALLT bara du vill

Hon är speciell min lilla tjej !

Hon kan

* Räkna till 10 på engelska

* Räkna till 20 på Svenska

Sjunga blinka lilla stjärtna på Engelska

* Säga Jag älskar dej , Hej , Hejdå , katt , hund , tv , hjärta , och en massa annat på Engelska

* Skriver nästan hela alfabetet

* Skriva mamma , pappa , Nea , Johansson , m.m


Sååå duktig är min lilla tjej visst finns det barn som är duktiga men jag tror mitt barn är unikt !

Hon läser av mina tankar hon pratar helt rent utan nå problem !

Kan säga många svåra ord som en vanlig 4 åring inte kan säga

Så nu vet ni hur duktig min älskade lilla tjej är

och att jag har ALL rätt att skryta om henne också !



 
 
Ingen bild

Linda

30 januari 2009 09:03

Hon är så duktig, lillskrållan. Man blir stolt över henne

 
Ingen bild

Linda

30 januari 2009 10:20

Ja det blir man min skruttis :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards