Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Förbannad !

Av Linda Johansson - 30 januari 2009 20:59

Nu är jag så fruktansvärt förbannad så jag håller på att spricka !

Katt fan förstör PRECIS ALLT !

Nea hade gått in och lagt sig i sängen jag satte på en film åt henne för jag fick en annan sladd av pappa som jag skulle prova tack och lov så funkade det !

Det gick kanske 2 minuter innan KATT FAN sprang in dit och höll på

Nea ropade på mig att jag skulle ta ut henne för hon vill inte ha henne i samma rum för hon anfaller Nea när hon sover och rör sig för mycket biter henne i huvudet och sätter klona i huvudet på henne ! då kan hon inte sova...

Så jag tog ut henne och sen gick det någon sekund till och hon sprang in dit igen !

jaga ut henne sen spang hon till hallen och satte sig på mattan utanför Neas dörr jag sa åt henne att gå därifrån och hon sprang raka spåret in i Neas rum IGEN !!!!

Det var då det kokade i mig och jag tog henne i nackskinner och tog ut henne !

Nu säger Nea att hon inte vill sova själv att hon är rädd hon har inte sagt NÅGONTING om det förut men nu bara för katt fan härjat omkring

så har hon förstört ALLIHOPA !

Jag vet inte vad jag ska göra med henne !

Jag skulle kunna skänka bort henne just nu känner jag !

Det är inte meningen att när det går så bra som det gör så ska HON förstöra allihopa !

Jag blir knäpp + att hon höllt på och drygat inatt med mej också !

att hon INTE kan sova på nätterna ens ! och att hon inte fattar att hon INTE SKA vara i Neas rum hon bör väl fatta när dörren är stäng där jämt !

Men inte !


Ne är det någon som är sugen på att köpa eller ta över en katt så hör gärna av er ni får henne mer än gärna !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards