Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Toppen dag !

Av Linda Johansson - 1 mars 2009 17:59

Tjooba!


Vilket toppen kalas det har varit :D tror Nea är vääldigt nöjd iaf !

Stressigt har det varit men kul !

Jag och Nea gick och hämtade nyckeln kl 12.00 gick över till lokalen

Danne ringer och säger att han inte får fart på bilen så jag måste fixa och dona och duka fram och blåsa ballonger och serpentiner och lägga godis i påsarna till fiskedammen och allt sånt smått och gott !

Stressad ska man inte vara har jag upptäckt då blir man bara sur och grinig !

Men när Danne kom så fick jag lite hjälp hade redan dukat fram alltihopa !

Runt 14.00 kom dom första barnen och det vart full fart !

Fikade danne hade gjort en jätte fin tårta till Nea den hade du lyckas jätte bra med :D

Sen vart det en massa bus och lek bland annat med ett prinsess tält som Nea fick av Natalie (är ganska förvånad att det höll och inte gick sönder)

Sen tänkte vi leka hela havet stormar !

Men det var inte så populärt kan jag lova ! Varje barn som åkte ut började gråta och det vart kaos av alltihopa !

Så vi gick över till fiskedammen istället och det gick bättre !

Godis är gott :P

Ännu mer massa bus !

Tills det var dax för alla att gå hemåt och börja städa och det kan jag lova det var INTE ett dugg kul för inte nog med en stressig dag så fick jag ont i huvudet mitt upp i allt också ! Så jag var inte ett dugg sugen på att städa men vi hade jue inget annat val !

Vi var jue två så det gick fort !

Så dagen har varit jätte lyckad Nea är nöjd jag är nöjd men ont i huvudet !


En massa bilder här nerdanför det dumma med den här bloggen är att man inte kan skriva över varje bild någon slags rubrik det tycker jag är tråkigt men det är som det är !




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards