Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Linda Johansson - 2 oktober 2011 21:10

ÄNTLIGEN har min skatt kommit hem igen ♥



Som jag har saknat henne ... men nu är hon hemma igen !

Känns underbart att få krama och pussa henne igen !

Obeskrivlig kärlek det finaste som jag har

Och det delar vi inte med någon annan !



Hämtade Nea kl 14.00 (Vi har bytt dag för er som har missat det)

Vi byter på Söndagar istället för på Måndagar så Daniel kan hämta och lämna

någång för det var många år sedan han gjord det !

Så därför har vi bytt ! Det funkar bra !

Mamma skjussade mej och hämta Nea och mamma hade lånat Emma en stund

av bror så vi fyra åkte ner på stan och fikade så tjejerna fick träffas lite !

Sen åkte vi ut till bror så dom fick leka av sig lite innan vi åkte för att handla lite innan vi åkte hemåt !

Sen har vi pysslat lite jag köpte en tidning åt Nea som jag skrev i tidigare inlägg

och den blev hon väldigt glad över så hon har suttit och pysslat i den

medans jag försökte få ner lite rader i blocket om lite frågor vi ska ha klart

tills imorgon ! Men självklart så har jag fasnat ! Skit saker !

Nea ligger iaf och sover nu i sin lilla säng !

Hon tyckte själv att det var mysigt att krypa ner i den efter en vecka hos

sin pappa lill skrållan !


Imorgon är det skola som gäller för både mej och Nea !

Sen ska jag ringa till sjukhuset också efter skolan nu får dom kolla på min fot

efter en vecka har det fortfarande inte blivit bättre snarare tvärtom

foten är stel och jag kan inte gå på den och gör jag det så väker den !

Så nu ska jag ha en tid så dom får kolla på den jag ger mej inte !

Måste jue kunna gå normalt inte som en halt idiot !


Jag ska själv krypa ner i sängen också läsa lite innan jag somnar !

Läser boken "Hur kunde hon" skriven av Dana Fowley

en sjuk och omänsklig och grym uppväxt två små flickor fått uppleva

med grova sexuella övergepp redan ifrån 5 års ålder !

Boken får mej att må illa , det värker i hjärtat och tårarna rinner när jag tänker på dom små flickorna ! Sviken av den som dom ska känna sig tryggast med

sin egen mamma !

Jag kan rekomendera den boken men jag kan också säga att man mår

dåligt av att läsa den men att man endå på något sätt måste läsa den fast man

mår så dåligt av att läsa vad dom har fått utstå !


Puss och Kram !



//



Dagens sönderspelade låt !



3 Doors Down - Back To Me with


http://www.youtube.com/watch?v=n0kAX9R8ggk

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards