Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Linda Johansson - 21 oktober 2011 20:52

Mamma och pappa ,

 

det har jag ♥



Igår jobbade jag eftermiddag 14.00 till 22.00 mamma och Nea skjussade mej till jobbet och bror hämtade mej för han slutade samma tid som jag !

Nea och jag sov hos mamma & pappa igår kväll för Nea skulle slippa gå upp så tidigt och iväg till fritids ... mamma skjussade både mej och Nea !

Så jag har hade inte varit hemma sen lite före två igår eftermiddag

Och när jag och Nea kommer hem så har mamma och pappa köpt en ny hallbyrå , hallmatta , två taklampor i hallen och en massa ljus

(Som dom vet att jag älskar)

Gissa om jag blev paff när jag kom hem ... men jag blev så OTROLIGT glad

det hade dom fixat igår när jag var på jobbet :-)

Och igår fick jag jue som jag skrev en ny vinterjacka idag fick jag

ett par nya vinterskor för 600:- en plattång för 200:- och en mascara

Det är väldigt bra att fylla år ibland imorgon ska vi äta lite smårgåstårta och fira mej det ser jag fram emot !

:-)


Nea och jag skulle ha lite myskväll ikväll med lite godis och idol så klart !

Men lillis var så trött efter ha gått upp 05.30 så hon valde själv att

gå och lägga sig för en halvtimme sedan ! Lill gumman min tur att vi får sova ut imorgon då kan vi ligga och kramas bra länge i sängen på morgonen !

♥ Det absolut bästa som finns ♥

Så nu sover Nea så det får bli en ensam kväll ikväll då men det gör inte så mycket jag ska kolla klart på idol sen ska jag också krypa ner

jag börjar känna av lite spännings huvudvärk så det kommer att bli skönt

att lägga sig men jag vill INTE lägga mej allt för tidigt eftersom jag vill njuta

av ledigheten och helgen !

Nu ska jag kolla klart på idol men slänger in ett inlägg imorgon

Det lovar jag !


Puss och Kram !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards