Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Linda Johansson - 9 oktober 2011 16:49

Lite nya bilder på mej ! För er


som är intresserad utav det !




Ganska snygg om jag får säga det själv ! :-D


 


  Sjuk nöjd med mina ögon !



Ibland 

kan jag få till det !

   

Av Linda Johansson - 9 oktober 2011 16:26

Att det är söndag !



och att Nea har åkt till sin pappa och blir borta i en hel vecka !

Usch nu börjar den jobbiga veckan igen !

Men jag och Nea har haft en kanon bra vecka tillsammans !

Vi har inte gjort så jätte mycket men vi har varit tillsammans och det är det som spelar roll ... man behöver inte alltid göra en massa saker vara aktiv jämt !

Både igår och idag på morgonen har Nea velat legat kvar i sängen och

bara kramats och kollat på TV jag har inte ens fått gått upp

när jag har gått upp blir hon ledsen och gråter efter mig !

Hon har bara velat ligga nära och kramats mycket den här veckan !

Vi har självklart haft myskvällar också som vanligt :-)

Men Nea är inte ditekt nån kvällsunge utan hon somnar vid en ganska så bra

tid runt 21.30 - 22.00 men vi har haft det mys endå !

Igår på Lördagen tog vi en tripp till Rättvik över dagen och gick på marknaden där med mamma & pappa tog en stund att åka dit stannade och åt

lite efter vägen sen körde vi vidare ... det var SJUKT mycket folk

och jag fick hålla koll på Nea precis hela tiden men vi fick iaf med oss

strumpor hem både jag och Nea behöver strumpor ... Nea mest

så hon fick 8 par och jag 7 för det var 15 för 100:- det tycker jag är

rikigt billigt ... Så nu har vi så vi klarar oss till vintermarkanden :-P

Inatt sov vi kvar hos mamma & pappa för Nea ville göra det !

Hon trivs väldigt bra där och varför inte så så vart det !

God sallad och myskväll tillsammans

och idag har hon åkt !


Jag har iaf slutat med tablettarna för foten nu ... min mage klarade inte av dom

ringde till rådgivningen på väg till Rättvik igår för jag får sånna

jävla kraftiga magknip och smärtor flera gånger om dagen !

Så jag förstod att det var tablettera som magen inte klarade av !

Men för säkerhetsskull så ringde jag och rådfrågade och fick så klart

det svar jag trodde att sluta med tabeltterna på en gång för magen inte tålde dom att jag skulle prova med Alvedon istället om jag skulle få ont i foten igen !

Vilket jag inte har haft visst känner jag av den ibland men inte lika mycket

som förut ... men det kommer troligtvis komma tillbaka för läkaren sa det

att jag inte bara skulle sluta med tabeltterna utan trappa ner för annars skulle det garanternat komma tillbaka och det är det jag har gjort slutat tvärt !

Hm !

Vi får som sagt var se vad som händer ! om inte annat får dom ge mej nå

andra tabletter som jag tål ... det är förta gången som jag ätit piller som jag inte tål det har inte hänt förut !


Annars då ?


Jag har ren skrivit en uppgift som jag ska lämna in i morgon !

Så nu har jag gjort klart dom två som ska in så det känns skönt !

Tagit reda på disken nu tänker jag slänga mej i soffan och kolla på TV

en stund imorgon är det skola som gäller 09.00 till 12.00

sen hemåt stoppa nånting i magen vila upp mej sen kommer Jenny vi ska ha våran myskväll som vi brukar ha varannan vecka :-)

Så det ser jag fram emot !

Ska försöka hitta på så mycket som möjligt den här veckan så det blir

Söndag igen så jag får hämta hem lillis igen

Jag saknar och längar redan !

Ne mina vänner nu ska jag kolla på TV en stund ! Tror inte det blir nå mer bloggande ikväll för det lär väl inte hända nå speciellt endå !

Men jag bloggar mer imorgon absolut !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards