Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Linda Johansson - 20 oktober 2011 08:22

Godmorgon !



Ni är säkert jätte nyfikna på hur det går på min praktik :-) så klart ni är !

jag trivs bra med personalen och min handledare !

Jag trivs bra på stället det är ett litet ställe med

några få patienter men det är kul

och jag har fått ett jätte bra schema som är bra för både mej och Nea !

Jag jobbar bara en helg på 4 veckor och det är nästa helg när Nea endå är hos

sin pappa sen har jag helgerna lediga tillsammans med henne ! :-)

Jag kunde inte ha fått ett bättre schema !

Och när jag jobbr förmiddag jobbar jag bara till 14.00 en dag jobbar jag till

15.00 annars slutar jag tidigt !

Idag jobbar jag eftermiddag 14.00 till 22.00 tycker att det är för sent när man har små barn som ska upp tidigt till skolan dagen efter !

Men det får gå man ska inte klaga för mycket :-)


Lördag och Söndag är jag ledig och på Lördag ska vi ha lite kalas för mej

jag fyller 25 år på Måndag så vi tänkte ta det på Lördag när alla är lediga

Så vi ska låna Emma en stund också så tjejerna får leka lite innan Nea åker igen

Jag har beställt smörgåstårta som jag ÄLSKAR !

Och när man fyller år så får man välja vad man vill ha tycker jag och det fick jag

Sen på kvällen ska jag och Nea har våran myskväll !


Igår vad jag in till Valbo och köpte en jacka (eller mamma köpte en åt mej)

i födelsedagspresent ! Jag behövde ha en nya vinterjacka !

Det tog tid innan jag bestämde mej vi var ner här på stan också och kollade

på både intersport och teamsportia hitta några som jag tyckte om men kunde inte bestämma mej så vi åkte in till Valbo till Stadium istället och där hittade jag efter ca 1 timme en svart lång jacka som hade kostat 899:- men var

nersatt med medlemskort till 400:-  det äet ett jäkla bra köp tycker jag !

Så nu har jag en vinterjacka imorgon efter jobbet 14,00 och efter vi hämtat

Nea ska vi åka in och köpa ett par vinterstövlar åt mej och ett par åt Nea

(Eftersom att jag fick en billigare jacka än vad mamma trott så kommer jag få ett par vinterskor också) :-) och jag tänkte göra så i år när Nea är större att jag ska köpa ett par stövlar åt henne också utan klack så klart bara ett par

barnvinterstövlar som passar till det mesta !


Ne mina vänner / ovänner nu ska jag göra mej iordning innan jag ska hämta

Nea kl 11.o0 hon får gå hem tidigare idag för att vi ska hinna träffas lite innan jag ska iväg och jobba för hon kommer att sova när jag slutar och sen börjar jag kl 07.00 imorgon bitti och då hinner vi inte alls träffas !

det blir nog inge mer bloggning idag beroeende på hur trött jag är när jag kommer hem ikväll annars kan det hända att jag slänger in ett inlägg !

Ha en bra dag i höstrusket och kylan !


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards