Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Linda Johansson - 13 oktober 2011 18:29

Vart en hel dag tillsammans med lill Jenny ! Först en vända ner på stan till systemet ! Sen gick vi hem till Jenny och lyssna på musik och spelade kort i flera timmar ! Det gjorde vi varje dag för några år sedan !

Så det har varit en lyckad dag idag och jag är glad att jag kom ut på lite grejer idag det behövde jag och mer kommer det bli på Lördag :-)

Resten av kvällen kommer jag att ta det lungt ska lägga mej i soffa och läsa

lite tänkte jag försvinna in ien annan värld ett tag !

Känner mej riktigt trött just nu jag har vaknat tidigt varje morgon nu  och somnat sent så det känns nu ,  börjar känna av lite  spänningshuvudvärk också  Får se vad morgon dagen har att erbjuda men det blir iaf lungt ladda inför

Lördag ! Tror att jag ska ta den där jävla jobbiga städningen imorgon !

Vilket jag har skjutit upp hela veckan så det är nog dax nu !


Har inte så mycker mer att skriva ! Och det här inlägget blev inte jätte intressant men det var det jag hade att erbjuda er !

Nu ska jag slänga mej i soffan kanske stoppa något i magen och bara ta det lungt resten av kvällen !

Hörs imorgon !


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 13 oktober 2011 11:43

Är jag piggare och är uppe !



igår låg jag hela dagen som jag skrev , men idag är jag uppe och ska snart fortsätta att göra mej klar och sen gå ner på stan

 med lill Jenny vi ska springa förbi

systemet och köpa lite dricka till helgen tänkte vi !

Sen kommer vi nog bara sitta och njuta av solen !

Idag känner jag att jag behöver komma ut , när man ligger inne en hel dag som jag gjorde igår så känns det dagen efter iaf för mej !

Sen vet jag inte vad som händer men det brukar alltid bli någonting :-) 

 bara 3 dagar kvar nu !

snart kommer lillis hem igen ! Längar som bara fasiken efter henne !


 


Nej mina vänner det blir inte mer än så här jusr nu , har inte så mycket mer att skriva men det kommer säkert ett inlägg ikväll så ni får hålla ut tills dess !

Ha en underbar höstdag allesammens !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards