Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Linda Johansson - 6 oktober 2011 14:03

Nea och jag ska snart på


 kalas !



Men jag hinner med ett litet  inlägg medans jag väntar på att plattången

ska bli varm !

Som sagt vi ska på kalas idag till mitt kusin barn Donnie som fyller 6 år idag

Ska iväg först och försöka hitta någon bra present till honom !

Jag tycker inte alls om att köpa presenter jag tycker att det är SKIT svårt !

Men något lär vi väl kunna hitta på !


Nea sitter i sitt rum och poppar musik och pysslar go ungen

Hon är som en liten tonåring  jag märker det mer och mer för varje dag

snart har jag en tonåring istället för en liten flicka !

Tiden går så fort så man hinner inte alls med ... Jag är så otroligt bebis sugen

nu och vill gärna ha ett till barn innan jag fyller 28 alltså 3 år kvar !

för om jag får bestämma så blir det två barn till ! Men jag är jue inte ensam om det direkt och jag lär väl hitta någon först som jag verkligen vill leva med

det får inte bli som det blev med Neas pappa igen ... utan ska jag ha fler barn

så ska pappan och jag vara tillsammans för jag tänker INTE vara med om sånt här helvete igen ... Jag är faktiskt rädd för att skaffa barn med en till kille

allt som har hänt sen jag och Neas pappa gick ifrån varandra har satt djupa spår  i mig och jag litar inte på att killarna inte gör

samma sak som han gjort !

Så han lär nog bevisa ganska bra för mig innan jag ens börjar fundera på barn !

Men fler barn ska jag ha för det är dom man lever för ,

det absolut bästa som finns den kärleken känner man inte för någon annan

den är speciell , jag tror att mammorna har ett speciellare band med barnen

än vad pappan många gånge har ... att vara mamma är nå alldeles speciellt

vi är oftast den där hönsmamman , den mamman som alltid finns där !

Tar anvaret på ett annat sätt än vad många pappor gör !

Men det kan bero på att det är vi som burit på barnet redan få skapar man

ett band mor och barn imellan !

Mitt hjärta värker för mitt fina barn ♥ 

när hon kryper upp i min famn och säger

"Mamma jag älskar dej , du är min bästa mamma"

hehe som om att hon skulle ha någon annan  mamma då  :-)  men iaf det värmer hela mej när man får höra något sådant !

Nea och jag kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går

kanske för att när vi är tillsammans så är vi tillsammans 24/7

förutom när hon är i skolan så klart !

Annars är vi alltid tillsammans !

Vi har skapat en trygghet tillsammanns och fortfarande skapar den där tryggheten till varandra mor och dotter imellan !


 ♥ Det finaste som finns , det


 absolut dyrbaraste ♥


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards