Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linda Johansson - 28 oktober 2011 22:54

Fan vilket jävla liv det är om min ekonomi och hur jag lever ! Vad fan stör det er om ? Det drabba väl inte er ?

Jävla idiot jävlar !


Jag går i skolan , jag pluggar till


 undersköterska !


jag lever inte på soc jag tar studielån ! Jag pluggar för att få ett fast jobb .... För att kunna försörja mej

och Nea ! Tror ni att jag går i skolan för att det är kul ? Jävla pantade jävlar !

Lägg av med era förbannade kommentarer om hur jag lever mitt liv .... Om nu nu ska vara så förbannat stor

i käften så våga för i helvet skriva vem ni är så kan jag söka upp er så kan ni säga vad ni tycker och tänker

öga mot öga ... men det är ni för fega för men stor i käften det kan ni vara !

Jag skulle inte förvåna mej om ni själv är nå jävla socialfall som lever på soc och går i risiga kläder och får

äta hårdmacka med torkad ost till frukost !

Jag skulle vilja leta upp er och jävlar vilket jävla liv det skulle bli det kan jag tala om för er !

I fortsättningen så ska jag ta reda på vilka som skriver till mej för det går via nå datanummer då kan man

se vilka som skriver ... Det tänker jag göra ... men det är väl "J"s töntiga kompisar som har lika tråkigt liv

som just "J" har som inte har nå kompisar utan är svartsjuk och avundsjuk på att det går bra för mej och inte dom ! Stackars er ... ! Så en sista gång !

JAG GÅR I SKOLAN , JAG TAR


 STUDIELÅN !

 

SÅ HÅLL FÖR FAN KÄFTEN OM SKIT


 SNACKET OM SOC !

Av Linda Johansson - 28 oktober 2011 16:17

Sorry att jag inte har bloggat förens nu !



Men jag har haft problem med internet  på morgon / dagen jag har loggats ur hela tiden sen har det gått

väldigt segt så jag har inte haft ork eller tålamod och sitta å vänta på sånt !

Jag har haft en lugn och skön morgon och dag idag ... låg kvar en stund i sängen imorse fram till lunch typ

sen blev det lite frukost vika ihop tvätten efter igår fixa och dona lite som man brukar göra !

slappat en hel del framför TVn idag och läst lite jag har inte orkat gjort så mycket faktiskt !

Tar igen mej för ett eftermiddagspass imorgon och två förmiddagar Söndag och Måndag !


Igår kom Jenny hit vi åkte till Willys och köpte lite Thai mat med oss hem och läst SUPER gott !

Men Neas DVD är trasig den enda DVDn som tar brända filmer den repar bara filmerna så det blev

tyvärr ingen bra film igår utan Jenny hittade nå gammalt skit av mina filmer och dom har man jue sätt

tusen gånger och dom är värdelösa !

Men det fick gå endå ... så nu vet jag vad jag måste köpa åt Nea annars så blir hon väl inte nå glad !

Men annars hade vi en mysig kväll som alltid , god mat , godis trevligt sällskap kassa filmer

PLUS att jag somnade till i soffan två gånger så Jenny pickade på mig :-)

Inte lätt att hålla sig vaken när man bara sovit tre timmar och jobbat en hel natt ! Men efter att hon hade pickat

på mej en andra  gång så höll jag mej vaken faktiskt tills Jenny åkte hemåt och jag kröp ner i sängen direkt

somnade efter en liten stund bara !

En lyckad kväll förutom DVDn som vägrade samarbeta !


Ikväll ska jag åka hem till mamma & pappa för att kolla på Idol och ha lite myskväll så slipper jag sitta ensam

kompisarna ska ut och festa eller så ska dom på 50cent !

Och jag är inte sugen på att sitta ensam hemma en fredagskväll utan då åker jag hem till mamma & pappa

jag jobbar eftermiddag imorgon och börjar 14.00 och har jag tur så kanske jag kan flirta till mej

att mamma kan skjussa och hämta mej imorgon :-)



Ne nu ska jag beställa hem lite kort på Nea måste börja med lite julklappar nu och det brukar alltid uppskattas

Sen vill jag ha bilder själv också jag har redan en ram som jag fick i present av moster och kusin

men jag ska köpa ett gäng till det finns mycket plats på väggarna för min lilla skrutt unge

Så det ska jag göra innan jag ska plocka ihop grejer och ringa efter mamma !

Bloggar kanske mer senare !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards