Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Linda Johansson - 18 oktober 2011 09:32

Godmorgon !



Hoppas att ni har sovit bättre än mej inatt jag har vaknat tusen gånger känns det som :-/ hm vaknat och svettats som en tok vet inte om jag har haft nå mardrömmar eller någonting ... jag brukar inte svettas när jag sover !

 Så det var verkligen skönt med en dusch imorse

Hoppas jag inte blir allt för trött ikväll när jag ska jobba eftermiddag

mellan 13.00 och 22.00 jag tycker INTE om att jobba sånna tider när jag har Nea hemma men jag måste göra det här och jag tror att det kan bli kul :-)

hoppas att jag får ledigt nåndag i helgen så jag och Nea kan ha lite myskväll !

Får mitt schema idag hur jag kommer att gå så då kan man planera in lite som man vill göra lite svårt att ha gjort det nu innan jag sätt schemat !

Hoppas att det ser bra ut !


Nea kom försent till skolan imorse ... så kan det gå när man ska krångla sig igenom mornarna ! Allt är "Nej" nu för tiden !

Gå och borsta tänderna "Nej" kom upp nu "Nej" du måste komma upp och

klä på dej nu "Nej" nu kommer du att komma försent "Nej"

Oftast biter man ihop det är säkert bara en fas hon går igenom jusr nu !

Men jag vill lära henne att komma i tid till saker och ting att det är viktigt att man inte kommer försent !

Jag ser många föräldrar som kommer sent varje dag till skolan eller till dagis när Nea fortfarande gick där ... Om man inte lär barnen att komma i tid när dom är små hur ska dom kunna veta att det är viktigt sen liksom ?

Jag har alltid kommit i tid till möten , skolan , dagis , osv för , för mej är det viktigt vem vill sitta och vänta tills man kommer liksom ?


Anyway !


Jag ska göra det sista och sen kolla på "Våra bästa år" innan jag ska gå iväg och hämta hem lillis och ta vara på dom två timmarna vi har tillsammans idag !

Känns jobbigt att jobba så sent speciellt när man har små barn !

Men det får gå det är bara 4 veckor som sagt ! Sen är vi tillbaka till vardagen

Men det är jue så här det kommer att se ut sen när jag får ett jobb !

Som tur är så kommer Nea att vara äldre då jag tycker absolut INTE att det är okej att jobba heltid när man har småbarn hemma !

Man missar så mycket då och tiden går så snabbt när dom är små !

Det ska man försöka ta vara på om man kan ! Pengar är endå inte allt !

Det är vad jag tycker !

Sen är det säkert inte alla som tycker som jag tur att man är olika och tycker

och tänker olika för hur kul skulle det annars vara ? :-)

Jag kommer nog inte att blogga mer idag kanske ett snabbt inlägg ikväll

beroeende på om jag jobbar förmiddag imorgon gör jag det så kommer jag inte att blogga utan lägga mej direkt när jag kommer hem för att orka upp !

Nea är inte van att gå upp tidigt så det kommer bli en utmaning för mej  så vi kommer i tid båda två Nea till fritids och jag till Jobbet (Praktiken)

Men går man upp i tid och lite tålamod så kommer det att gå !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards