Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Linda Johansson - 12 oktober 2011 18:00

Att ens gått upp ur soffan

 

idag !


Det blev ingen skola för mej idag ! Jag har inte orkat gått upp ur soffan idag ens !

Ibland har man sånna dagar och idag var det en sån dag !

Jag har inte haft någonting att gå upp för idag känner jag !

Jag somna av en stund och jag önskar att jag kunde sova bort alla dagar så

det blev Söndag igen ! Men det går jue inte jag måset orka igenom dom andra dagarna också för ingenting blir bättre av att jag inte gör det !

Till helgen händer det liet roligheter iaf !

Och det tycker jag att jag är värd !


Mamma och pappa kommer hem snart med pizza lär försöka få i mej något

att äta har inte ätit sen imorse ! Så det är på tiden nu magen börjar känna sig lite hungrig !


Hela din värld är full av lögner , lögner som du själv tror på när alla andra genomskådar dig !


Tur att jag har dej dom här dagarna !

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards