Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Linda Johansson - 14 oktober 2011 16:07

Jag HATAR att städa !



det måste vara bland det värsta som finns , eller dammingen och sånt går bra

men när det kommer till att dammsuga kan jag bli TOKIG !

Fasiken vad jag hatar , hatar , hatar dammsugaren !

Lägenheten är för liten och dammsugaren är för stor för att kunna gå runt vardagsrumsbordet och sofforna !

Jag skulle behöva ha en liten dammsugare utan

sladd som trasslar in sig överallt

men nu är städningen klar iaf jag skiter i att torka golven idag tar det en

snabbis i morgon istället ! Pallar inte idag !

Ryggen värker !


Fan vad jag klagar då !


men jag tycker endå inte om att städa för det :-)

Nu ska jag invänta lill Jenny och bara slappa resten utav dagen !

Känns helt okej !

På Tisdag börjar min praktik jag blev ledig på Måndag för min handledare var

ledig då ... det känns okej ... men då jobbar jag eftermiddag !

Tur att man har mamma och pappa som kan ta Nea då !


Dagens bästa dansbandslåt

(Kan vara en utav dom bästa)


Black Jack - Rock N Roll Är Du


http://www.youtube.com/watch?v=vfcKdv2i-6k

Av Linda Johansson - 14 oktober 2011 08:36

Godmorgon världen !

 

Hoppas att ni har sovit gott , för det har iaf jag !

 

 

idag blir det en lugn dag för mej ,  jag ska hemåt och städa lite idag tänkte jag

sen kommer lill Jenny över vi ska ha en myskväll , kolla på Idol och äta nå gött

och bara ta det lungt så jag får sovsällskap inatt igen :-)

Imorgon händer det lite mer roligas saker som jag ser fram emot !

Men det blir lungt med alkoholen för min del för

lillis kommer ÄNTLIGEN hem

på söndag (dagen efter) och då vill jag inte vara som ett slakt !

Men kul det ska jag ha och det är jag värd !


Nu ska jag ringa ett samtal och sen är det väl  dax att börja göra sig klar för dagen kanske ! SKIT kallt ute än så länge !

Hörs lite senare !


 


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards