Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Linda Johansson - 7 oktober 2011 10:34

Äntligen Fredag !



Ikväll har jag planerat lite fredagsmys med lillis ♥  Jag älskar fredagar !

Speciellt tillsammans med min skuttunge ♥ 

Vi ska åka iväg och hyra film och köpa lite godis sen tänkte jag göra lite

varma mackor åt oss det är alltid gott :-)

Krypa upp i soffan och bara kramas och vara tillsammans !

Vi är bäst tillsammans du och jag ♥ 

Imorgon får vi sovmorgon så vi kommer absolut ligga kvar en stund i sängen och kramas och bara vara ! Det finns inget som kan vara mer rätt än det !

Den kärleken , den delar vi inte med någon annan !

Den kärleken , den har bara vi !


Annars har vi haft en jätte mysig och bra vecka tillsammans som alltid !

Vi kommer allt mer närmare varandra Nea och jag , vi har upplevt saker tillsammans som varit både jobbiga för oss båda som vi har pratat mycket om

det är synd att det ska behöva vara så här för jag ser att Nea inte heller

tycker att det är roligt längre , det var annat när hon var mindre !

Men nu visar hon klart och tydligt och ser saker helt annorlunda

många saker hon tycker är jobbiga / jobbigt !

Men vi kan inte göra något åt det

Jag  känner mej så hjälplös när jag ser att hon mår och känner som hon gör !

Men jag förstod att den här dagen skulle komma när det blev för mycket

för henne ... hon är stor nu och vill gå sin egen väg och uppfattar saker

på ett annat sätt än när man är liten och inte förstår bättre och bara följer med

Hon vill inte bli klämd och påtryckt det har hon sagt också !

Svårt så otroligt svårt ibland !


Jag hämtar Nea tidigare på skolan idag för hon ville komma hem till mej !

Sen är det jue fredag och då behöver hon inte gå så länge !

Själv ska jag sätta mej och renskriva en uppgift som är klar och sen gå igenom en annan till Måndag !

Hoppas jag inte fasnar igen nu bara det vore jue typiskt mej !

Sen var Nea sugen på att leka med en klasskompis som bor här vid oss

idag så får se om hon springer ner till henne ett tag !

Det är såå skönt att veta att jag kan släppa ut Nea utan att behöva vara rädd

för bilar eller tåg som åker förbi !

Jag behöver inte heller vara med henne ute för här är det ett lungt och

tryggt område med många barn som hon kan leka med !

Hon kan inte bo på ett bättre ställe tycker jag :-)

Senare så ska vi ta oss ner på stan och hyra film som sagt och köpa lite godis !

Bloggar kanske mer senare !


Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards