Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Linda Johansson - 10 oktober 2011 07:44

Godmorgon !



Ja och trött som bara fan jag har inte sovit många timmar inatt !

jag kan inte sova ensam jag HATAR det !

Jag sover så otroligt dåligt när jag sover ensam !

Och inatt var det en sån natt jag somnade inte förens runt 01.00 tiden

sen vakna jag minst 4 gånger innan klockan ringde 06.00

ganska pigg men inte så sugen på att gå upp kom jag upp men nu efter ett tag

så känner jag hur trött jag igentligen är !

Det är skola mellan 08.30 - 12.00 så efter det ska jag knata hemåt och

vila en sund innan Jenny kommer över ikväll och kollar på film med mej !


Magen känns INTE okej idag hoppas att den håller medans jag är i skolan iaf !

Skulle jue vara typiskt om jag får kanon ont i magen och måste gå hemåt !

Får se när magen börjar fungera igen som normalt efter tabletterna då

det kan jue ta några dagar kanske ? !

Nu ska jag få tiden att gå (därför slänger jag in ett inlägg) tills jag ska

gå iväg till skolan , stoppa hörlurarna i öronen och traska iväg !

Får se vad det bjuder på för skojj i skolan idag då !

Jag ska iaf göra ett litet prov / test idag som jag missade förra Måndagen när jag var ledig pga foten och ett besök på sjukhuset !


Nu ska jag göra det sista innan det är dax att knata iväg emot skolan !

Bloggar säkert mer senare idag eller ikväll !

Hoppas ni får en bra dag även fast det är kallt och ruggigt ute !


Puss och Kram !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards