Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Linda Johansson - 29 oktober 2011 22:25

Ja då har man åkt på bihålsinflammation ... det var det jag förstod och skrev i bloggen tidigare ! Man ska alltid ha otur ! Det värker som fasiken näsan är igentäppt med var ... och när jag trycker så bubblar det !

SJUKT JÄVLA ÄCKLIGT !

så just nu mår jag som en påse nötter ... ringde till rådgivningen och hon sa att om jag skulle få feber eller få ännu ondare så skulle jag ringa imorgon om en tid annars så får jag vänta tills på Måndag för en tid och få en

speciell nässpray som hjälper ... jag har försökt med vanlig nässpray men det funkar inte det är för varigt !

uuuu !

Men jag gick till jobbet , jobbade igenom hela dagen fast rejäl värk ... men imorgon så blir jag hemma och

kurerar mej jag får jobba in timmarna nån annan dag om det skulle behövas ...

Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt heller för jag är så täppt i näsan och jag kan inte andas igenom

munnen utan jag måste andas igenom näsan annars kan jag inte sova !

Så det här kommer bli en väääldigt rolig natt ... !


Annars förutom värk och så , så har det gått bra idag på jobbet jag har varit väldigt trött och hängig

men annars så har det gått bra jag har haft kul ... det var en tjej som är vikarie som jobbade idag och hon var

jätte trevlig vi pratade en massa !

men det var skönt att komma hem känner jag ... Nu ska jag ta en alvedon och lägga mej och kolla på TV

försöka sova jag behöver det känner jag !

Hörs imorgon !


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 29 oktober 2011 11:01

Godmorgon (Eller nå)



Hoppas att ni har sovit gott ... det har iaf jag men somnade rätt sent och vaknade tidigt så jag är ganska trött

just nu ... funderar på att blunda en liten stund innan jag ska åka iväg och jobba ett eftermiddagspass !

Känner inte alls för det idag faktiskt ... Jag är så sjukt torr i andningsvägarna så om jag inte dricker nån form

av vätska på en liten stund så har jag svårt att svälja ... näsan går det inte att göra så mycket åt

vill inte andvända för mycket nässpray heller för det gör det mycket värre !

Sen igår kände jag att det börjar göra ont under ögonen på kinderna emot öronen och runt omkring näsan

 (svårt att förklara) och det gör fortfarande ont när jag trycker lite lätt runtomkring där

så det kan vara en bihålsinflammation påväg men det hoppas jag då rakt inte !

Men jag ska iväg och jobba iaf jag stannar inte hemma i första taget isåfall ska jag ha hög feber om jag ska

stanna hemma för timmarna lär jag få ihop för att bli godkänd ... så jag masar mig så snällt iväg och jobbar !

Fast det tar emot nå fruktansvärt jag har absolut ingen som helst ork !


gårdagens inlägg svor jag ganska mycket det ber jag som ursäkt för

(Dåligt ordförord kallas det visst)

Men jag var inte glad igår jag är så TRÖTT på dumma och elaka kommentarer ifrån många utav er !

Jag förstår inte varför man måste vara så otroligt elak hela tiden !?

Komma med en massa skit om hur jag lever mitt liv ... låt mej då leva mitt liv som jag vill 

jag gör mitt bästa jag tar bra hant om Nea och är en bra mamma på alla sätt och vis fast jag har som alla

andra mina fel och brister men jag gör mitt absolut bästa för min dotter !

Därför har jag tagit tag i skolan nu för jag har förstått att man inte kan leva som jag gjort längre utan

man måste göra någonting av sitt liv få ett jobb och tjäna sina egna pengar kunna unna sig lite mer !

Så sluta hacka på mej jag har tagit tag i skolan jag ska skaffa mej en utbildning ni har för fan också varit

där en gång ... tänk om någon skulle kalla er för socialfall och trycka ner er hela tiden fast ni gör det rätta !

Tänk på det ni ...

man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad !  

och

Sköt dig själv och skit i andra !

Så sluta upp med era dumma kommentarer för det här är absolut sista gången jag säger det här nu !

Jag har sagt det flera gånger förut att jag går i skolan och skaffar mej en trygg framtid för mej och Nea !

Vad mer kan man göra liksom ? Jag går till praktiken fast jag har varit jätte dålig för att bli godkänd

i ämnet för att kunna få ett jobb så småningom !

Så låt mej vara som sagt !


Nu har jag inte tid mer att läxa upp visas idioter jag ska lägga mej och blunda lite inann det är dax att åka !

Vi hörs imorgon för nå mer bloggande blir det inte idag !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards