Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Linda Johansson - 4 oktober 2011 20:29

Godkväll !



Dagen idag har varit ganska lung men endå mysig för vi har varit tillsammans !

Det absolut bästa som finns ♥

Vi har legat i Neas säng och kollat på film tillsammans sen följde vi med

mamma och pappa till Ikea och Owe jansson en sväng !

På Ikea blev det lite mat så klart Nea åt inte så mycket tror lekrummet lockade

mest men lite petade hon i sej iaf !

Sen på Owes vart det lite fika och jag köpte nån hårspary till håret som

man ska ha i när man fönat håret för att få lite volym i det !

Hoppas på att den funkar då !

Så slipper man ha så mycket vanlig hårspray i det förstör håret !

Sen följde vi med mamma & pappa hem en stund var länge sen vi var där nu !

Stannade en stund innan vi åkte hem gjorde lite gröt till kvällen bara !

Gott det också ibland !

Men bara inte för ofta och för mycket !

Nu ligger Nea och halvsover hon har klagat igen över halsen men jag tror hon ljuger lite grann för att få stanna hemma med mej ifrån skolan imorgon !

Men till skolan ska hon om hon inte har feber för hon har inte klagat alls

om halsen på hela dagen ... Så det blir skola imorgon för henne om hon

inte vaknar inatt och har feber men chansen är väldigt liten !

Jag ska också till skolan imorgon för att kolla om jag kan göra ett kunskapstest

om allt vi har gått igenom vi skulle göra tester i Måndags men eftersom jag var ledig då pga foten och sjukhusbesök så tänkte jag kolla om jag kunde

få göra det imorgon istället för jag vill göra det nu känner jag !

Jag vet att jag kommer att klara det !



Bjuder på en bild på min vackra dotter ♥


  


Nu ska jag kolla på "112 på liv och död" inann jag ska ta en dusch och

krypa ner i sängen !

Hörs imorgon


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 4 oktober 2011 09:34

Godmorgon !



Nea vart hemma ifrån skolan idag för igår kväll var hon lite varm och hade ont i halsen så hon var väldigt ledsen ... gav henne en alvedon och la mej bredvid henne tills hon somnade (Trodde jag)

För när jag skulle lägga mej så var hon fortfarande vaken eller om hon hade vaknat så jag fick ropa in henne i min säng för att få henne att somna !

Men idag är det tydligen bättre hon är inge varm och hon har inte sagt någonting om halsen ... Men hon ligger fortfarande i sängen och kollar på film !

Jag sa det åt henne att när man är hemma ifrån skolan så får man inte gå ut

Så jag tror att hon kommer att komma iväg imorgon :-)

Men eftersom hon hade lite feber igår så tycker jag att hon kunde vara hemma

idag och vila så det inte blir värre !


Så vad vi ska roa oss med idag inne vet jag inte kolla på film , pyssla lite

spela nå spel ja lite sånt !

Tur att man har så att man kan roa sig när man måste vara inne :-)

Efter "Våra bästa år" så klart :-) alltid ! Så om Nea fortfarande ligger kvar i

sängen så kryper jag ner bredvid henne och kramas lite

bloggar mer senare idag !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards