Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linda Johansson - 15 oktober 2011 10:12

Godmorgon !



jag slog upp min blå för ett tag sedan ... Jenny liggger fortfarande och sover

så jag passar på att slänga in ett inlägg !

Kvällen igår var lugn och mysig vi låg i soffan hela kvällen igår och kollade på

idol och tjattrede lite om ikväll ! Blev faktiskt besviken på idolerna igår som inte kunde sina texter en väldigt stor miss !

hoppas dom inte gör samma miss nästa vecka också och enligt mej så var det helt FEL person som åkte ut igår men men !

Annars var det en trevlig kväll med många goda skratt för att jag är jue som jag är och när jag försöker läsa något så blir det oftast fel :-)

Men det bjuder jag på !


Annrs då ?

Jenny vakna precis så vi ska dra oss i sängarna en stund till innan vi knatar upp och börjar dagen , jag ska ner i källaren och hämta min vinterjacka till ikväll

för annars lär jag frysa ihjäl (får ha den tills jag får pengar och kan köpa en ny)

sen ska vi förbi affären och köpa det sista till alkoholen ikväll !

Sen gör vi oss klar och lyssnar på musik och inväntar Jenny som kommer vid

16.00 tiden det här kommer bli en lyckad kväll !

Men jag är lite orolig att lill Jenny ska hoppa av för hon har så otroligt

ont i munnen det hade hon hela dagen / kvällen igår också !

Och hon visste inte om hon ville dricka något idag om hon fortfarande hade ont och det förstår jag vem vill göra det när man har ont ?

Jag kommer inte bli sur på henne för det , besviken visst men jag förstår henne

Så vi får se hur det blir ikväll hoppas på det bästa så klart :-)


Jag har funderat lite nu på morgonen !


Och kommit fram till att jag är väldigt stolt över mig själv !

jag fick växa upp ganska fort , jag var endå bara 17 år när jag fick reda på att jag väntade Nea och hade precis hunnit fylla 18 när hon kom till oss !

bara barnet (visst det finns dom som varit yngre) men jag var endå inte gammal och jag hade ingen som helst erfarenhet alls !

Blev ensamståeende ganska på en gång eftersom jag inte hade mycket stöd i Neas pappa och han jobbade mer än han hemma med oss !

Så jag hade Nea ensam hela dagarna ! Sen när vi bröt upp Neas pappa och jag

så har jag varit helt ensam hela tiden under 6 års tid

Det har varit svårt många gånger men jag har aldig bett om hjälp aldrig fått det stöd jag behöver som jag hade hoppats på när man har barn tillsammans

Jag har klarat det helt själv och jag är STOLT över att jag har skapat något

så fint , Nea är såå otroligt duktig och smart och klok !

Omtänksam och kärleksfull ! Jag vet att jag inte har varit ensam om att fostra henne men den som har fostrat henne är inte den som borde ha gjort det !

Om man säger så !

Jag har ensam stått emot två stycken som har gjort mitt liv till ett helvete

jag har fåt tagit så mycket skit och gråtit många tårar och känt mej så ensam

medans dom har haft varandra att stött sig emot har jag varit helt ensam !

Under så många år , men jag har klarat det och samtidigt varit en

bra mamma till min dotter ! Därför är jag stolt över mig själv !

Många frågar mej hur jag ens orkar ! Ja jag har klarat mej så länge ensam

och antagligen för att jag är en sån pass stark person annars hade jag inte klarat mej så bra som jag har gjort !

Nea och jag har vårat eget lilla hem som jag tar hant om , min skola , Neas skola

Sen allt utöver det också som handling , städning , tvätt , ekonomi , osv

allt har jag klarat själv på något sätt ! Och säga vad man vill om mej

(Ni som läser min blogg) och har åsiker om mej !

Jag är en bra mamma , jag är en stark person och jag har klarat mej själv !

Sen får ni säga vad ni vill men jag kommer alltid känna mej stolt för det jag har klarat av och uppnåt ensam !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards