Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Linda Johansson - 17 oktober 2011 19:27

Börjar känna mej som dom "stora" bloggarna som kisse och blondinbella  !

HAHHA ! folk skriver om mej  i sin blogg hur dom tror att jag är som person är det inte underbart att folk lägger ner så mycket energi på mej ? :-)

Jag kan faktiskt säga att jag känner mej smickrad av att få ett eget inlägg i andras bloggar jag tar inte alls åt mej av något "den" / dom personen skrivit  bara roligt att folk verkar tycka att jag är så intressant !

Alltid kul att vara populär :-D



Anyway !


Vi har haft en bra dag idag som alltid !

Blev lite kvällsmat hemma hos mamma & pappa och jag tog och cykla hem därifrån så jag har cykeln hemma till "pratiken" till veckan !

Jag har kommit på att jag har en GRYM dålig kondition herregud jag flåsar som en dåre när jag cyklar och då tar det en kvart att cykla ifrån

mamma & pappa hem ! Det är inte klokt !

När praktiken är slut då ska jag absolut börja träna eller iaf gå ut och gå en gång om dagen minst 1 timme ! Och absolut ändra matvarnorna helt och hållet !

Detta är inte hållbart !

Det är dax för Linda Johansson att börja leva lite hälsosammare !

Nu kramas lite i soffan innan det är läggdax för lillis !


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 17 oktober 2011 14:41

Har precis beställt hem en dräkt till Halloween :-) Så nu är jag redo för Halloweenfesten hos bror !


Jag hoppas att den blir bra nu , svårt att skicka efter när man inte har provat !

Men det ska nog kunna gå ... hoppas jag får hem den i tid så jag hinner prova den och skicka tillbaka den och beställa en annan innan festen om den inte passar !


Imorgon börjar praktiken mitt första pass blir 13.00 - 22.00 lite segt att

börja jobba eftermiddag men det får gå endå !

Tur att man har en mamma & pappa som ställer upp och passar Nea undertiden jag jobbar !

Nu lite annat ! det blev ett snabbt inlägg  nu men slänger nog in ett till senare

ikväll om jag får tid över !


Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards