Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Linda Johansson - 4 februari 2011 11:35

Ja , då var det fredag igen då trött som ett as är man också !

Ingen direkt sovmorgon på vecka börjar kännas lite grann nu !

Men imorse vaknade jag av mig själv (inte av klockan tack och lov)

jag är så jävla täppt i näsan så jag har svårt att sova när jag måste andas igenom munnen snarkar gör jag säkert också ;-D

Lär köpa nässpray idag andra flaskan jag andvänder hoppas inte missbruket kommer tillbaka för när jag väntade Nea så missbrukade jag nässpray

vet inte hur många flaskor jag köpte under min graviditet men det gick iaf en flaska i veckan det är INTE normalt !

Jag kommer ihåg en gång under graviditeten när jag och Neas pappa fortfarande bodde ihop så tog det slut på min nässpray en söndag och inget apotek här i Sandviken var öppet och jag var galen , så Danne fick skjussa in mej till Gävle till apoteket där så jag fick min nässpray GALET !


  



Vad händer idag/kväll då ?

 

Jag har ingen som helst aning om vad som händer idag !

Men det lär visa sig under dagen hoppas jag :-D

Just nu är jag trött och funderar på att krypa ner i sängen och kolla på min tredje film "I rymden finns inga känslor" har hört att den ska vara bra !

Så då får man hoppas på det då !

Så kanske jag somnar om en stund för jag har gjort mina "Måsten" idag redan

så allt det är klart så jag kan BARA njuta av resten av dagen ! :-)

Får se sen om det blir en lugn kväll eller om det blir nå dickbart

just nu känner jag att det får bli en lugn kväll för imorgon ska jag endå in till Gävle på fest hos fina Josefin och tar med mig mina homies , Jelan och Tina och Peter ;-D så ikväll kan det nog få bli lungt !


//


Tycker synd om folk som vill gotta sig i andras olycka

Sånt ruskar jag bara på huvudet åt , sen tycker jag att folk bööör

sluta bry sig så mycket om vad andra tycker och tänker om dom

var dig själv och skit i andra kan dom inte acceptera dig för den du är så är det endå ingenting att ha ! Sträck på dig och älska dig själv !

(Men för fan var INTE elak för det , det vinner ingen på)


På återseende mina fina !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards