Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Linda Johansson - 21 februari 2011 23:10

Lär bara säga att jag tycker att Martin i Big Brother han ifrån Skåne är RIKTIGT skön ! Han verkar inte bry sig så mycket om vad andra tycker om honom PRECIS som jag :-D skönaste kommentaren var "Är det inte synd om mig då" Jag lovar du hade fått sovit med mej om jag varit med ;-)

 

Natti Natti !

Av Linda Johansson - 21 februari 2011 12:42

Jag ska snart gå iväg och hämta hem lill trollet ♥ det ska bli UNDERBART att få hem henne igen !
Får se om hon blir nöjd med fondväggen i sitt rum nu då jag tror att hon är väldigt nyfiken som
det låter på henne iaf :-D så jag hoppas att hon blir nöjd !
Vad vi ska göra idag vet jag inte rikigt får se om Nea springer ut en sväng
då ska jag passa på att städa lite här hemma :-)
Jag har ett kalas att planera till veckan också ! Min STOR tjej fyller 6 år på Fredag
Så det ska städas bakas och inhandla lite presenter :-D
 
 
 
Tankar ,  funderingar , känslor , förtvivlan , ångest ? , längtan ? , Förhoppningar , drömmar , rädsla , stolthet ,
 
mordighet , fantasier , hoppas , fjärilar , (Så många tankar och känslor inom mig nu)
Linda fick ett svar av Spåkulan:
Du har själv makten att ändra på ditt liv.
Möt utmaningar med ett öppet hjärta.
Det finns inget att vara rädd för.

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards