Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Linda Johansson - 28 februari 2011 19:55

Nea ringde nyss och var ledsen för hon saknade mej ♥ mitt lilla lilla hjärta ♥

Vad kan man göra sånna gånger ? Jag saknar henne precis lika MYCKET !

Det känns som om hjärtat ska slitas ut ur kroppen när jag inte får hämta hem henne när hon saknar mej och jag henne !

Man kan inte göra annat än att bita ihop försöka prata massa roliga saker med henne istället så hon glömmer bort saknaden och att hon är ledsen !

Allt jag vill är att hämta hem henne krama om henne och pussa henne och berätta hur MYCKET jag älskar henne ♥ Mammas lilla älskling ♥

 

Jag ska krypa ner i soffan och kolla på 112 på liv och död och äta lite tänkte jag försöka tänka på annat för det här vart jobbigt !


Av Linda Johansson - 28 februari 2011 13:27

Jag sitter och kollae på how clean is your house jag bara gapar hur i HELVETE kan man bo så dom dom gör ? Det är inte bara stökigt med grejer PRECIS överallt utan det är gongrodd skit och mat som stått i månader i kylskåpet och skafferi bland ser man inte ens vad det är för något pga allt möggel som växt på maten ! Odiskad disk med matrester som legat i veckor

Intrampat djur bajs på mattorna och små , små djur som lagt ägg i sängarna

Hur JÄVLA Disgusting är der inte ?

jag förstår INTE ! Jag mår dåligt när jag kollar på pogrammet ! Vuxna människor dom borde skämmas att leva så där ... sen ska andra folk ta reda på skiten efter dom ... jag skulle ALDRIG göra det !

Nä usch och fy fan för äckliga människor !


      


Av Linda Johansson - 28 februari 2011 09:47

Lämnade lill ♥ på dagis imorse ! Jobbigt att gå därifrån och lämna henne !

Och veta att hon blir borta en HEL vecka ifrån mej !

Hon ville inte alls åka hem till pappa idag sa hon

"Jag vill stanna hemma med dej min mamma"

lill kråkan då jag önskar att du kunde göra det mer än något annat !

Men jag lockade lite med lillesyster då gick det lite bättre :-)

Så nu är man hemma ensam visst det är lungt och skönt men det går över på en gång då blir jag rastlös och vet inte vad jag ska göra riktigt !

Så jag hoppas att den här veckan går fort så lill trollet ♥ kommer hem igen !

 

Jag är så OTROLIGT seg nu på morgonen jag skulle behöva börja städa

här nu men jag finner absolut INGEN ork .... det blev rätt sent igår kväll

och klockan ringde 08.00 visst inte så jätte tidigt men trött är jag endå !

Jag blir piggare lite senare på eftermiddagen så då kommer jag att ta

städningen så är det gjort resten av veckan !

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på "Våra bästa år" som vanligt :-)

Jag vet inte hur många år jag har följt den serien men man blir liksom fast

men tråkiga är att det sällan händer något utan det är ALLTID samma sak

man kan låta bli att titta en hel vecka men när man kolla igen efter veckan

så är dom kvar och tjatar om samma sak !  Det är nackdelen !

Det får bli fika med bästa Jenny i morgon eller på Onsdag istället för jag har inte fått mina pengar än ifrån försäkringskassan JÄVLA idioter !

Själv ska dom ha in pengar på en gång om man är skyldig dom inom

10 dagar ska pengarna vara inne , men när det gäller oss och utbetalning

då kan dom sega ut JÄVLA mycket som helst ! Konstigt det där !

Har jag inte fått pengar inom Onsdag då kan jag lova att jag ringer

och då är jag INTE trevlig jag ska in med en hyra jag också som inte kan vänta hur länge som helst !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards