Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linda Johansson - 13 februari 2011 20:51

Ja då var det kväller då igen ! Fan vad dagarna går fort när Nea är hemma :-(

Imorgon åker lill kärleken ♥ igen !

Jag vill INTE jag vill ha henne hemma hos mej jämt !

ibland förstår jag INTE varför jag gick med på varannan vecka !

(Nu låter jag jävlig självisk)

Så får man inte tänka igentligen barnet har rätt till båda sina föräldrar !

men jag VET att ALLA föräldrar tänker så ibland att man vill ha dom hemma jämt och inte att dom åker iväg !


Nea ligger iaf i sängen och sover nu ! Själv skulle jag ha hunnit med ett bad

ikväll men det börjar en film på kanal 11 nu (Children of men)

som jag ville se Nea somnade så sent så jag hann inte med badet före !

Men vi får se hur trött jag är efter filmen om jag kanske tar badet efter !


Imorgon ska jag lämna lill kärleken ♥ på dagis kl 09.00 (Vill inte)

sen ska jag på ett möte kl 10.00 ingen idé att gå hem imellan så jag går direkt dit och väntar ! Sen ska jag hemåt och ta det lungt ett tag

Peter hämtar mej vid 16.00 tiden han tyckte att jag skulle följa med

han och gyma imorgon hahah får se hur det går :-D

Sen åker jag hemåt för att invänta Danne så vi kan kolla klart på den

sista filmen som vi inte sätt än !

Och så är det "Alla hjärtans dag" imorgon enligt mej så tycker jag INTE

om den dagen förstår inte varför man ska välja en speciell dag

man ska visa sina nära och kära att man älskar dom !

Det gör jag VARJE dag !


Nej nu börjar filmen dax att sluta !

Krypa ner i soffan med lite godis (Sista dagen sen ska jag sluta med godis så man är smal till sommaren , eller iaf lite)

Godnatt allesamman !



Av Linda Johansson - 13 februari 2011 11:35

Tänkte skriva lite om helgen som har varit eftersom jag inte bloggat så mycket den här helgen så gottgör jag er med det istället :-)

 

Fredag :

Jag och Nea hade myskväll med Danne god mat (Kycklingfilé med äldelostsås och ris) en riktig succé !

En massa godis och lite vin , öl och läsk på det !

Film och en MASSA mys en riktigt mysig fredag kunde inte ha varit bättre !

 

Lördag :

Jag Danne och Nea åkte hem till mamma och pappa åt lite frukost

för jag var tvungen att låna deras tvättmaskin min nyckel passade tydligen inte till tvättstugan där vid mej så jag lär ringa om det iveckan !

Mamma blev INTE glad när jag kom med två STORA Rusta säckar

med tvätt :-D men jag hade inte så mycket till val direkt !

Så mesta av dagen / kvällen igår gick åt att tvätta och hänga tvätt

Men jag hann med lite där imellan också !

MYSKVÄLL så klart :-D mamma jag och Nea kollade på Melodifestivalen och åt en MASSA godis så klart :-D

Nea var riktigt nöjd med både Fredag & Lördag !

 

Söndag :

Kan jag inte säga så mycket om än men hittils har jag tvättat (sista tvätten nu) plockat ihop både igår (Lördag) och idag (Söndag) har jag sprungit som en tok överallt och plockat ihop vikt tvätt och hängt tvätt !

Plockat in i diskmaskin plockat ur gjort frukost , plockat efter maten osv !

Så den här helgen har det varit MYCKET små plockande speciellt hos mamma & pappa jag är jue så att jag plockar här hemma hos mamma & pappa som jag plockar hemma hos mej städar och härjar , jag vet jue precis vart allt ska stå och vad allt är så !

Och om jag och Nea är här hos dom så tycker jag att jag kan hjälpa till

det är inga konstigheter med det för mej :-)

 

Sen när tvätten är klart så ska jag och Nea åka hem och bara ro om varandra

innan Nea åker iväg igen imorgon (magknip)

Så idag tänket jag bara passa på och kramas som bara den med mitt

lill hjärta ♥ krypa ner i soffan eller sängen och kolla på film och ha det bra tillsammans ♥ finns inget underbarare ♥

 

 

Så har våran helg hittils sätt ut man behöver INTE alltid göra något speciellt för att ett barn ska vara nöjd utan bara mysa till det lite grann ibland !

Det behöver inte kosta så mycket man beöver inte lägga ner så mycket energi utan dom är nöjd endå :-)

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag & Nea har haft !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards