Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Linda Johansson - 5 februari 2011 17:13

Ikväll kör vi i Gävle :-D Tina , jag , Jelan och Peter

åker in till gänget i Gävle kommer bli kanon kul :-D

Tina hämtar mej om en stund så ska jag förbi affären en sväng sen ska vi sitta och dricka några droppar hos henne innan vi knatar över till Jelan för att fortsätta där och invänta Peter som spelar Match innan vi kan åka in !

SKÅL och ha en trevlig kväll allihopa :-D

 

Den här bilden får mej att tänka på SOMMAREN !

  

 

Av Linda Johansson - 5 februari 2011 14:12

Svar till : E


Tack snälla du för din komentar det gör mej glad att det finns folk som kan vara snälla också  :-)

Du har helr rätt i det du skriver att folk som trycker ner andra mår dåligt själv

kunde inte ha sagt det bättre själv :-)

Du verkar vara en jätte go och snäll tjej fortsätt med det tjejen det borde finnas fler som du då hade folk varit lite gladare idag :-D

Och TACK för att du tror på mej som mamma jag gör verkligen mitt bästa

det är inte alltid det är så lätt när man är ung och ensamståeende och har det lätt att gå ihop med allt men jag kämpar på och kämpar ännu mer för att det finns dom som tror på mej som du gör :-) Tusen tack för det ...


Många kramar till dej


Av Linda Johansson - 5 februari 2011 13:03

Slänger in ett inlägg i brist på annat ;-D

Imorse blev det iaf att ligga kvar i sängen så SKÖNT att inte behöva stressa iväg till något på en gång  , låg och såg en film på 5an den var väl så där !

Pratade lite med Peter i luren också tur för dej gosse att jag var vaken ;-P

Gick upp direkt efter filmen och tog reda på disken så har jag plockat ihop

lite här hemma funderar på att dammsuga lite grann om man orkar ?

Men ett varmt skönt skumbad ska jag unna mig iaf :-D

Får se om det blir Gävle ikväll eller inte ?

Beror på hur jag tar mig hem vägrar att åka buss ensam hem på natten !

Annars så blir jag kvar i Sandviken och letar nån annan fest !

 

Har funderat lite grann !

 

Som jag skrev tidigare i inlägget att jag INTE förstår mig på folk som vill gotta sig i mitt problem och att jag mår dåligt pga "orsak"

Dom besöker min blogg garanterat för att enbart skratta åt mig ?

Gör man så ?

Jag har mina åsikter jag har sktivit om vad JAG upplevt hur jag ser saker

och ting... Ni har INGEN som helst ANING om hur det ligger till med allt ?

Så sluta upp med att tro att ni vet hur det är ! För det vet ni INTE !

Sluta upp med era JÄVLA elaka komentarer och era frågor emot mig !

OM jag vill svara så svarar jag men var INTE så säker på att jag svarar !

klart man helldre svarar när folk skriver något snällt och bra ?

Än att jag ska behöva försvara mig i min egen blogg ?

Nej tack skriv vad ni vill men om jag svarar & godkänner det är en annan sak

Det är inte det att jag mår dåligt och blir ledsen och nertryckt av era

komentarer utan det är snarare så att jag är TRÖTT på era påhopp !

Jag kan ta komentarer som "fan va ful du är" , "Du ser ut som en ***"

m.m  för sånt rör mej INTE ryggen det är bara patetiskt att lägga ner energi på sånt att skriva elakt hur en människa ser ut ! Jag skrattar bara åt er då !

Ni är avundsjuka och patetiska att ni orkar skriva sånt till folk ni inte känner

:-D get a life bitches !

Men jag tar INTE att ni kommer med era löjliga komentarer som om ALLT

vore mitt fel , för det är det inte , och det vet dom som är inblandade också !

Så om ni skriver nå komentarer om det så lägg inte ner er energi

gå och bädda sängen , spring ett varv runt huset  eller borsta tänderna ?

Ja vad som helst istället för jag kommer inte svara :-D

 

Och till er som skrivit snälla komentarer jag ÄLSKAR era komentarer !

Fortsätt så , var inte som alla andra pundhuvuden :-D

Mer kärlek och mindre hat !

Puss & kram till er !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards