Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 22:25

Svar till : Sophie

 

Tråkigt att du tycker att jag ser dum ut :-) Provat att kolla dej själv i spegeln ? ;-P ne trodde väl inte det :-)

Jag har ALDRIG sagt att Johanna inte ger Nea kärlek ? vart fan har du fått det ifrån människa ???

Jag har sagt att hon ger mitt barn mer kärlek än vad hon borde göra !!!!!!!!!!!

Att hon har kontroll behov av MITT barn ?

Jag har pratat med MÅNGA myndigheter och vet du vad ? :-) Dom håller med dom tro också att det här verkar vara något slags kontrollbehov

OCH om myndigheterna säger så , då lär det jue vara så också ?


Sen som jag skrev till A jag bryr mej inte ett dugg om heller vad du skriver

och tycker :-) du känner inte mej jag känner inte dej (Inte vill jag heller)

Så no hard feelings :-D


Puss !

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 16:15

Svar till : A

 

hehe rolig du , till och börja med så vill jag bara säga att du verkar vara rätt patetisk lill vän ;-) plus att du verkar ha sån JÄVLA STOR käft men endå inte vågar skriva vem du är ;-) gulligt ! Sånt gillar vi .... små tragiska fega skitar som du :-D

Sover du bra om nätterna ? :-)

Sen kan jag också tillägga att jag inte alls bryr mej om vad du tycker och tänker och skriver lilla vännen :-)

Så därför tänker jag inte sitta och besvara din löjliga kommentar heller så du slösar din engeri gumman :-)

Japp det finns en andledning varför hon tar åt sig av det jag skiver , hon har SJUKT dåligt självkänsla och MÅSTE bara ta åt sig av allt folk skriver och säger till henne ! Sån tur att jag inte gör det , då skulle jag ha suttit och gråtit nu med din lilla kommentar och att du tror du vet ALLT om hur det är !

Good for you sweetheart ;-) för du verkar veta mer än jag själv vet !

Tur att någon av oss har koll på läget :-)

 

Och du en sak till , nästa gång du tror att du är så JÄVLA tuff och öppna käften så kan du vara lika tuff ochskriva vem du är också  och stå för det:-)

 

Puss !

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 14:37

Svar till : emelie

 

Tack för din kommentar ... ! Jo det ska väl igentligen vara så "normalt"

men tyvärr så är det inte så i det här fallet ...

Utan det är pappans "Sambo" och jag som har det svårt att komma överrens !

Klart att du får fråga du undrar jue ? :-)

Det är inte alltid lätt när man är så olika , och att någon vill mer än mycket !


Kram till dig !



Svar till : Elin

 

Tack min underbara vän ♥ jag är så glad att du finns och stöttar mej när det är så svårt och jobbigt som det är :-(

Tråkigt att hon skyller ALLT på mej som om jag bär ensam ansvaret för det som har hänt och fortfarande är ! Enligt henne så har hon inte gjort nå fel alls !

Tragiskt att inte kunna se sina fel och brister !

Du är också en stark människa vännen och du är en av dom starkaste JAG

känner som har gått igenom så mycket men endå står du stadigt på jorden !

Du är en RIKTIG förbild för många människor ♥ Jag älskar dig

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 13:13

Svar till : E

 

Tack så mycket det gör jag :-) synd bara att hon tycker att allt är mitt fel !

Ja men nu vet jag inte rikigt vem du är ? :-/ trodde det var nån annan men tydligen var det fel , skriv vem du är som komentar jag publierarar den inte om du inte vill :-)


Kramar

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 12:09

Av Linda Johansson - 9 februari 2011 11:16

Lill kärleken ♥ är på dagis lämnade henne som vanligt 09.00

både jag och Nea var lite små trött imorse så när klockan ringde 08.00

så znozade vi och somnade om till 08.15

Men vi hann till dagis endå i tid !

"Fick också ett uttalande att jag borde be om ursäkt för någonting"

Som jag inte rikigt vet varför ? Men enligt "Henne" så skulle jag det !

Men jag är ganska van med "Hennes" påhopp nu för tiden !

Förut var det nog lite tvärtom att det var jag som kom med mina påhopp

men tydligen är det ombytta roller nu !

Så jag skulle MINSAN be om ursäkt ! Fräste hon åt mej !

Men no hard feelings :-D

 

Jag hämtar Nea som vanigt kl 14.00 (hoppas man slipper påhopp då)

Jag har inte rikigt funderat ut än vad vi ska göra !

Men Danne kommer iaf senare idag för att umgås lite med oss ! :-)

Tills dess så ska vi försöka hitta på något , om vi går ut eller nå !

Det är lika fint väder idag som igår så man lär passa på !



Min OTROLIGT fina lilla skatt ♥


Säga vad man vill om mej men jag VET att jag gör mitt bästa för dig !

Det är inte alltid det är så lätt för mej heller !

När man har fått stått ut med en massa i många år nu !

Energin liksom rinner ur än , man tappar sugen och orken för allt !

Man står helt handfallen och man kan bara stå och se på !

Fast det INTE borde få vara så ... jag är mamma jag SKA kunna säga

ifrån om jag tycker det är något som är fel !

Men jag har vuxit mej trygg i det som är "Vårat" som vi delar ♥

Jag känner mej inte lika överkörd och rädd längre !

Det är kanske det "Dom" märker och då försöker dom ännu mer ?

Ja det är synd att man ska behöva tävla om kärlek till ett barn !

Jag VET iaf att jag och du älskade lilla mirakel ♥ vi kommer ALLTID

ha våra band knutna , dela varje dag och minut tillsammans !

Så är det bara :-) Nu vet ni det att jag kämpar och jag ska INGENSTANS !

Även fast ni försöker få bort mej så lyckas ni inte !

Det är INTE mej ni skadar med det här , det är Nea henne som ni

säger att ni älskar ! Tänk på det nästa gång ni säger en massa dumt

om mej till Nea !

 

Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt,Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt. En kärlek som min för dig, är unik, Med ditt leende gjorde du mig rik.

 

En kärlek INGEN kan mäta sig med ♥

En kärlek mellan två stycken som känner varandra som du & jag !

En kärlek mellan två stycken som delat så mycket !

En kärlek som inte går med ord beskriva ! ♥

En kärlek som ALDRIG kommer att ta slut !

En kärlek så stark och fin som din och min ♥

Mitt underbara mirakel

Finaste lilla solstråle

Du & Jag


  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards