Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Linda Johansson - 26 februari 2011 19:00

Get out of my head, your brain ghost !!!

Av Linda Johansson - 26 februari 2011 15:40

Nea och jag kom precis hem ... hittade lite kläder åt Nea på klädbytardagarna iaf trodde inte att jag skulle göra det men jag fick med mej iaf 5 par Jeans och två tröjor sen ett par sommarskor åt mej själv :-D Skor , Skor , Skor ! UNDERBART man kan INTE få för många skor helt enkelt ! Sko tokig som man är ! Det paret var absolut inte det sista jag köpte till sommaren :-D

Så nu har hon iaf jeans så det räcker ett tag framöver ! Köpte 3 par mysbyxor åt henne igår också ... skulle behöva ett par själv också men det får vänta !

Men vi blev inte där så jätte länge , det var alldeles FÖR mycket folk !

Jag visste inte ens att det fanns så mycket folk i Sandviken men tydligen !

Folk trängs och vägrar att flytta på sig sånt gör mej irriterad !

Men ut kom vi iaf efter att ha stått i kön iaf en halvtimma för att betala våra saker ! Huha !

Hämtade upp Nea och pappa direkt ....Nea var med en liten stund sen blev det för mycket för henne så pappa fick hämta henne så gick dom hem till mamma och pappa medans jag och mamma kollade vidare detr är INTE lätt att ha ögon på grejerna allt folk PLUS Nea !

Men hon valde att gå hem istället och det gjorde hon rätt i tycker jag !

Vi hämtade som sagt var pappa & Nea åkte direkt och stoppade lite mat i magen ute mat blev det idag det är inte helt fel det inte :-)

Fläskfilé och stekt potatis och Bea MUUUMS !

Efter maten passade vi på att handla lite innan vi åkte hem för dagen

det blev så klart lite godis till myskvällen !

Så nu blir vi inne resten utav dagen och kryper upp i soffan och kollar på en film och trycker i oss godiss :-D (Fan jag som skulle banta)

men men det gick jue inte så bra med det !

Ne soffan , godis och film var det !

Puss Puss !

Av Linda Johansson - 26 februari 2011 10:44

Men det känns som Söndag ! Jag är ENORMT trött idag ! Det känns som om jag skulle vara bakis fast jag inte druckit en droppe :-) konstigt det där !

Mamma kommer och hämtar oss om en stund vi ska ner på stan

dom har klädbytardagar här i Sandviken där man kan hitta en massa kläder

till billigt pris det är JÄTTE bra ! Nea behöver kläder iaf byxor !

Så vi ska ner och kika lite där om vi hittar något !

Men jag brukar nästan aldrig hitta något på sånna där ställen !

Sen blir det myskväll för hela slanten med lill prinsessan ♥

En lugn hemmakväll tillsammans med den man älskar MEST ! ♥

Det kan inte bli bättre !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards