Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Linda Johansson - 24 februari 2011 21:49

Slänger in ett snabbt inlägg för ikväll ! Jag är HELT slut hela jag just nu !

Mamma och jag har bakat sen kl 17.00 och det tar på krafterna kan jag lova

Vi har bakat chokladrutor och blåbär/Hallon muffins och tårtbotten och chokladbollar mer orkade vi inte resten får köpas !

Nea skulle vara med och baka sa hon men när chokladbollarna var klara så smet hon iväg och satt vid datorn och en massa annat !

Så tack för den hjälpen ;-D

Vi blir kvar hos mamma & pappa inatt eftersom mamma & jag blev precis

klar med baket och det är väldigt sent !

Imorgon har vi ett fördelsedagsbarn och kalas att pyssla med :-D

Men nu blir det sängen och Big Brother sen lär jag väl somna ovaggat !

Det är en STOR dag imorgon så lika bra att somna i tid !

Natti Natti !

Puss !

Av Linda Johansson - 24 februari 2011 20:31

Svar till : Sofi

 

Jag tänder inte till jag försvarar mej jag brukar vara bra på det :-)

Jag kan absolut ta kritik det har jag gjort massor här i min blogg så det är ingen fara så :-)

Kan man inte vara både omogen och mogen ibland då ? Det beror väl på situationen ? Tack så mycket :-)

Nej Neas pappa kommer inte vi har inte sån bra kontakt önskar att vi hade ibland Nea tycker om när vi är tillasmmans så då trivs hon men vi går inte ihop så det blir bara min släkt i morgon !


Ha det bra Puss Puss !

Av Linda Johansson - 24 februari 2011 14:34

Svar till : Sofi

 

Vart har jag skrivit att jag är mogen i det inlägget du kommenterat ?

Jag skrev att jag INTE är mogen ... Och jag står för det också !

Det är ingen dubbelmoral för jag har sagt tusen gånger att jag inte är mogen alls och vill inte vara mogen heller förens jag blir gammal !

Jag har fantasi är omogen vilket gör mej till en bra mamma !

Av Linda Johansson - 24 februari 2011 11:14

Idag ska jag förbereda inför lill skruttans ♥ kalas tills imorgon när hon fyller

6 år ! Jag kan INTE förstå vad tiden har tagit vägen ?

Hon var jue nyfödd nyss nu ? Och nu blir hon 6 år och börjar skolan till hösten

Snart är hon tonåring och springer ute halva natten !

Jag kommer att lita på Nea när hon börjar vara ute när hon blir äldre ... Visst jag kommer sätta gränser men hon måste också själv lära sig vad som är rätt och fel och veta att jag  litar på henne och om hon missbrukar det så vet jag att jag inte kan lita på henne som jag trodde , man måste ge sina barn en chans ! Låta dom stå på egna ben och se själv vad man borde göra och inte !

Jag själv var GANSKA hårt hållen av mina föräldrar !

Men så gjorde jag sånt som man inte borde göra också och dom litade inte på mig ... jag hamnade med FEL kompisar gjorde en massa dumt !

Men hade det inte varit för mina föräldrar att dom höll mej så hårt tyglad

då hade det inte sätt så bra ut för mej idag skulle jag kunna tro !

Men dom gav mej som sagt var en chans jag tog den inte !

 

Iaf !

 

Jag ska som sagt var förbereda kalaset för Nea göra tårta , städa här hemma

köpa ballonger och sånt som behövs resten tar jag imorgon :-)

Vi var in till Valbo igår och köpte lite presenter så jag hoppas hon blir nöjd med det ... Nea fick spendera lite tid med sin farmor & farfar medans

Jag kunde jue inte ta med henne när jag skulle köpa presenter :-)

Hon hade iaf haft det JÄTTE mysigt och roligt med farmor sa hon !

Sprang in på Siba och köpte med mej en dator hem på samma gång !

(Jag fick jue inte säga att jag är bortstämd tydligen)

Så jag gör inte det ... men jag kan säga att det inte var jag som betalade den !

Är nöjd med den ! men camen kunde ha varit lite bättre ! :-D

 

Ne nu ska jag göra lite mat åt mej och Nea sen lär vi sätta lite fart

om det ska hända någoting idag !

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards