Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Linda Johansson - 14 februari 2011 23:08

Mamma & jag kom nyss hem ifrån min moster vi har spenderat kvällen där tillsammans med moster , kusin Malin hennes goa ungar och min bästa Tina♥

Det har varit en JÄTTE mysig kväll tillsammans med dom som betyder

mycket för mej ♥ Så det blev en bra alla hjärtans dag endå till slut :-)

Det blev inte så jätte stor grej men varma mackor , lite vin och kladdkaka

det räcker det var mysigt endå och alla hade så trevligt så ! :-)

Så självklart blev det en MASSA tjejsnack om allt och ingenting !

Det var en riktig lyckad kväll och jag är glad att jag följde med !

Så jag ska styra upp något liknande snart igen !

Det är viktigt att umgås med sina nära och kära ibland man behöver varandra man vet aldrig när det kan vara sista gången man ses !

  

Jag tänker på min ÄLSKADE mormor ♥ Vad jag önskar att hon kunde

ha varit med ikväll tillsammans med oss !

Det hade betytt så mycket för henne att ha oss omkring sig !

För henne betydde jag mycket OTROLIGT mycket !

Det spelade ingen roll om jag var ledsen , arg eller sa en massa dumma

saker ibland så älskade hon mej endå för den jag var !

Jag kände ALLTID kärlek & värme ifrån henne ! ♥

Jag kunde vara precis den jag är !

Var jag arg en dag så sa hon inte mycket hon satt mest och bara var

där tillsammans med mej , hon gjorde inte som många andra

"Men lugna ner dig det löser sig"  "Du behöver inte vara så arg"

Utan hon lät mej vara arg tills det gick över !

Var jag ledsen en dag så lät hon mej vara ledsen också !

Min mormor var speciell för mig ♥ och hon kommer ALLTID

att vara speciell för mej vare sig hon lever eller inte !

Jag bär fortfarande hjärtat med en ängel runt halsen som vi delar

hon och jag , jag har det runt halsen och hon krimerades med sitt !

Jag vet att hon är med mig och ser till så att jag är trygg !

Hon skulle ALDRIG tillåta något annat !

Min finaste älskade mormor ♥ så som jag saknar dig !

En dag ses vi det vet jag då vet jag att du väntar på mig och tar emot

mig när det är min tur det behöver jag aldrig vara orolig för ♥ !

 

  


Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på TV !

Det blev så att jag sover över hos mamma & pappa inatt !

Det är skönt att få kunna göra det ibland när man känner sig ensam

eller om man bara vill ha någon att prata med !

Hoppas ni har haft en bra Alla hjärtans dag idag !

Och var rädda om dom ni älskar , som sagt var man vet ALDRIG hur

länge man har varandra !

GODNATT & SOVGOTT !

Av Linda Johansson - 14 februari 2011 17:27

Ja och jag bryr mej INTE ett dugg om den här dagen :-D Förstår inte varför folk ska fixa och dona och ha sig ! själv har jag legat i soffan och slappat
för mig själv och inte gråter jag för det :-D
Inväntar mamma sen ska vi åka hem till min moster på tjejkväll
Jag , mamma , kusin Malin och Tina (En av mina bästa vänner)
hon är också min kusin Marcus tjej !
Så vi ska äta lite varma mackor och sitta och snacka lite skit !
Kommer bli en mysig kväll !
Men jag önskar att jag hade mitt lill ♥ hemma !
Det är så OTORLIGT jobbigt när hon inte är hemma !
Linda fick ett svar av Spåkulan:
Någon försöker puffa ut dig från centrum och ta din plats. Bry dig inte. Du är stjärnan.
 
(Lätt jag föddes stjärna och kommer dö som en legend)
Det kan ingen ta ifrån mej :-D

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards