Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Linda Johansson - 17 februari 2011 19:06

Jag har varit piggare :-D men det börjar bli lite bättre nu men har inte gjort nå annat än att legat i sängen hela dagen och kollat på TV ! Snacka om slapp dag !

Men känner att jag BÖR ta reda på den där JÄVLA disken nu !

Sen ska jag nog lägga mej i ett varmt bad kanske man piggnar till lite :-)

Ladda upp inför Lördag då det blir Gävle med Jenny och Jelan (hoppas jag)

Sen lär jag nog ta det lite lungt med alkoholen ett tag känner jag !

Men Lördag ser jag fram emot RIKTIGT mycket !

Jag ska åka in med Danne till Valbo i morgon och kika om jag hittar något

nytt att ha på mej på Lördag (Det är jag värd) var SKIT länge sen jag köpte

något åt mej själv så nu får det bli min tur ! :-D


Ne om man skulle ta den där JÄVLA disken så jag får lägga mej i badet snart !

Orkar inte blogga så mycket mer ikväll det här var inge roligt inlägg

men det får duga idag iaf :-)

HUGS AND KISSES !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards