Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Linda Johansson - 11 februari 2011 17:47

Ikväll blir det en RIKTIG myskväll för mej och Nea !

Vi bjöd över Danne också så vi ska äta kycklingfilé och ris med gorgonzola sås och en massa grönsaker !

 

  

 

Sen tänkte jag faktiska dricka något glas vin till maten

lyxa till det lite :-)

 

  

 

Sen blir det SJÄLVKLART en massa godis

och så ska vi hyra film tänkte vi !

 

  

 

Det kommer bli en super mysig Fredag ♥

Helldre hemma en sån här kväll än är ute och dricker känner jag :-)

 

Av Linda Johansson - 11 februari 2011 17:34

Svar till : s

 

Du behöver absolut inte välja sida det är inte det jag är ute efter utan som sagt jag vill bara att folk ska förstå mej också inte bara Johanna :-)

Självklat så har jag gjort fel många gånger det är jag väl medveten om alla har sina fel och brister och jag är inte den som inte kan erkänna mina :-)

Men jag är inte nån sämre människa för det för jag försöker göra rätt !


Jag mår inte så jätte bra utav det här faktiskt MEST för Neas skull det är henne jag tänker på hela tiden att hon inte mår så bra heller :-(

Jag har fått nummer av min handläggare på soc hon såg att jag var helt slut som människa så hon praktist taget tvinga mej att ringa så :-/

Jag behöver komma och prata med någon utomståeende känner jag det är dax nu !


Tack snälla du :-) Många kramar till dej !


Av Linda Johansson - 11 februari 2011 11:29

Svar till : S

 

Ja hon är rädd för att vi ska stöta på varandra ute , men hon är INTE rädd för Johanna så absolut inte du missförstod mej där Johanna är bra med Nea det VET Jag men hon är INTE bra med mej ! Hon kan INTE acceptera mej som Neas mamma !

'Jag vill absolut INTE att min dotter ska vara rädd för någonting !

Jag vill kämpa för min dotter så hon får ha det så bra som möjligt !

Där slog du huvudet i spiken !

Hon är rädd för att Johanna och jag ska träffas ute för hon VET att vi inte tycker om varandra och att vi brukar oftast hamna i tjafs då !

Hon har varit med ett antal gånger när det har blivit så , jag kan erkänna att jag inte alltid handlat rätt när vi träffat på Johanna ute men det har INTE hon heller gjort , det är INTE roligt att någon springer efter oss när vi är ute och ska hitta på något ! går in i samma affärer som vi och går åt samma håll , till samma lekpark osv ! Hon påstår att hon får ont i magen när vi träffas ute men om hon fick så ont  i magen som hon säger så bör hon väl inte följa efter oss vart vi än går då ? utan försöka undvika det ?

Tjejen för med MYCKET dubbelmoral och folk tror henne det är det som är det konstiga ! men jag VET hur det igentligen är !


Därför kommer din fråga in lämpligt här varför jag bloggar om det här och varför jag svarar på kommentarern  !

Jag bloggar om det här pga att jag vill att folk ska se att jag har det JÄVLIGT svårt jag med och INTE bara Johanna som många tycks tro !

Det är synd om henne för hon behandlas illa det är si och så jag är dum jag är en dålig mamma bla bla bla !

Därför är det viktigt för mej att folk ska veta vad hon har ställt till med också !

Hon är absolut INTE felfri i det här jag kan sitta här och berätta allt hon har gjort och hur fel hon handlat så många gånger ! och det skulle ta en hel dag !

Och att jag svarar på kommentarerna är mycket pga att folk skyddar Johanna som säkert inte ens känner henne och dom vet INGENTING om hur allt har gått till , därför tycker jag att det är roligt att skriva en elak kommentar tillbaka hallå jag skyddar jue bara mej själv ?

Jag kan erkänna att jag gjort fel i mycket ...handlat fel många gånger men INTE emot Johanna så utan jag borde ha tänkt mer på min dotter !

Allt jag gjort emot Johanna är bara pga att hon tagit föööör stor plats , hon har klampat in förstört och lagt sig i och tagit över !

Man kan INTE acceptera sånt som mamma och när ni är i samma situatiion som jag då kommer ni att förstå !

Alla myndigheter förstår mej fullt ut att jag handlat som jag handlat många gånger ! FÖR dom VET hur Johanna har hållt på dom har träffat henne sätt igenom henne som människa ! Under hennes lilla fasad hon gömmer sig under !


Av Linda Johansson - 11 februari 2011 09:48

 

Svar tll : Ida

 


Andledngen till att jag INTE tror ett dugg på att hon vill sammarbeta är att tre gånger har jag gett henne chansen och vi har kommt överrens om att försöka hålla sams och sammarbeta med varandra (För min dotters skull)

När hon har föreslagit det , men dom här 3 gångerna har hon gjort något som startat ett bråk mellan oss (nu kommer ni tycka att jag skyller allt på henne vilket jag inte gör , för dom som är inblandad i allt det här vet att det är så) som har förstört sammarbetet , då är det INTE lätt att tro

att hon inte ska göra så igen ! Sen ska jag tala om för dej att det är VÄLDIGY svårt att öppna famnen för någon som försökt tagit över min roll som mamma tex , kallat sig för mamma , låst in min dotter i deras lägenhet , förföljt oss n'är vi går ut , gått utanför vårat hus och kollat in i fönstrena , talat illa om mig

till Nea ! Tror du att det är lätt att bara glömma sånt ? dom senaste gångerna vi träffat på varandra ute så har jag hållt käften och inte sagt något om det inte är om nå kläder eller nå , men inte hon , hon fräser varje gång !


Grejn är den att ni känner inte Johanna på det sättet som ni TROR att ni gör

jag har fått haft med henne att göra i snart 6 år , det hon skriver i sin "blogg"

det är rena rama osanningen hon vill vara den där som alla tycker synd om att hon skulle vara  offret och jag den dumma jävlen , men så är det INTE

och  många vet om det , jag önskar att jag kunde e r alla ringa till familjerätten

så kan dom berätta ett och annat som ni inte ser nu !

Ni skyller på mej att jag gör fel , men ta reda på fakta och sluta upp med påhoppen dom leder ingenstans !

Det är INTE bara mitt fel att det ser ut så här idag !

Hur tror du att det känns att Nea är RÄDD varje gång vi går ner mot stan att Johanna ska komma efter oss ???

Det är INTE kul !

Så nej jag bär INTE ensam skulden för att det här !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards