Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Linda Johansson - 19 februari 2011 16:31

Ja nu är det nog bäst att Gävle ser upp när jag kommer för ikväll är jag RIKIGT taggad :-D och inte blir man nå mindre taggad på att lyssna på kanske den bästa partylåten !

Den som gör mej mest taggad !

Synd bara att jag är så JÄVLA hungrig !

Av Linda Johansson - 19 februari 2011 10:16

Till kvällen och fest med brudarna i Gävle :-D Men jag är SJUKT trött just nu

men det går över till senare :-) jag har sovit jätte dåligt inatt vaknat till och från hela natten sen har jag skällt som FAN på Jelan i min dröm också :-D

Men det kan hon gott och väl ta ;-P

Ska börja göra mej klar om en stund packa ihop mina grejer sen åka till systembolaget och köpte lite vingeldricka sen hem till mamma & pappa

och fortsätta göra mej klar (det är närmare till Jenny därifrån) eftersom jag redan är nere på stan då så får jag fortsätta där :-)

Sen vid 17.00 drar jag över till Jenny och snackar lite skit och små dricker lite innan vi ska ta bussen in till Gävle ska försöka vara inne till 19.00 iaf !

Senare ikväll blir det så klart Heartbreak i Gävle :-D

Får se om man träffar på några kändisar där då ... annars är det skönt att inte känna så många heller när man går ut som man gör här i

Sanviken innan jag går hem så känner jag dom flesta höhöh !

Så jag ser fram emot den här kvällen !

Hoppas den blir lyckad !

 

Kvällen igår var jätte mysig och lugn !

först en snabbis in till Valbo blev det med Danne

hittade på tre tröjor och ett par leegins så jag får försöka göra det

bästa av det idag :-) konstigt det där när man väl har pengar då hittar man ALDRIG något man är ute efter men när man inte har pengar då hittar man HUR mycket som helst man skulle vilja ha !

Såg att det kommit in mycket blommigt nu tycker det är jätte fint

men INGENTING jag skulle passa i jag önskar att jag kunde passa i det

Men vissa gör det vissa inte !

Men som sagt var det som jag köpte får duga !

(Jag lovade jue att lägga ut bilder på kläderna jag köpte igår men jag det hanns inte och inte idag heller ! )

Passade på att handla tacos i Valbo på Coop också ... sen åkte vi hem til

mej och påbörjade tacosen Tina kom över och åt tillsammans med oss och kollade på film men hon åke direkt efter filmen !

En lugn och skön kväll men det konstiga är att jag känner mej bakis

idag har huvudvärk och är väldigt trött och seg !

Men ska äta lite snart och sen ta ett varmt bad får se om det släpper :-)

 

Ne mina kära vänner nu har jag inte tid med det här längre !

Får se om jag hinner blogga nå lite senare idag innan jag drar iväg !

Annars får det vänta tills imorgon !

Ha en bra dag allesammans !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards