Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Linda Johansson - 12 februari 2011 21:23

Jag , Nea och mamma sitter och kollar på Melodifestivalen med lite godis så klart en lugn och skön Lördag :-)

 

  

Av Linda Johansson - 12 februari 2011 14:20

Linda fick ett svar av Spåkulan:
Ge dig inte, försök igen. Du kommer att lyckas!

Av Linda Johansson - 12 februari 2011 14:12

Svar till : s

 

Tusen tack och tack det samma :-) Jag njuter alltid när Nea är hemma med mej

det är tufft när hon åker iväg i en hel vecka :-( men hon lär få träffa sin pappa också (fast han jobbar den mesta av tiden hon är där)

Tack så mycket för att du tror på mej det betyder mycket :-)

Jag är absolut INGEN elak människa jag blir bara arg och förtvivlad många gånger som alla andra blir !


Jag förstår precis hur du menar jag känner precis som du . hon gömmer sig under nån slags fasad som hon inte vill att folk ska se utan hon vill att dom ska se den snälla och fina Johanna men jag vet bättre hon är duktig på att manupulera folk :-)

Jag står på mej det gör jag . jag kämpar för min dotter och då kan man kämpa mer än vad man tror att man klarar av ! Det är därför jag inte tar åt mej så mycket av om folk skriver nå elakt till  mej för jag är en så pass stark person i mej själv , men det är klart även fast man är stark så blir det för mycket ibland för det och det har det blivit tyvärr :-(


Tack så mycket för att du förstår det betyder mycket för mig !

Du verkar vara en jätte bra tjej fortsätt med det :-)

ha en underbar dag och hoppas att det är solsken hos dej också kramar

Av Linda Johansson - 12 februari 2011 14:00

Svar till : Anna

 

Ja det var RIKTIGT gott lyckades faktiskt väldigt bra :-) både Danne & Nea mumsade på och åt två potioner var så dom var nöjda och jag så klart :-D

Jag steker kycklingen så klart först sen kryddar jag med kycklingkrydda (viktigt)och häller  i ungefär en 5a grädde (Om det ska bli mycket sås) sen ädelost sås och eller gorgonzola det är en smaksak jag ångrade mej och gjorde såsen på äldelostsås istället det blir lite bättre av det :-) kryddar jag så klart man kan inte misslyckas med såsen det går inte den är så lätt att göra

:-) prova gärna om man vill ha ris eller potatisgratäng eller strips till är en smaksak ! Lycka till !

Vardags är olika beror helt och hållet på :-) men när Nea är hos sin pappa så blir det mest pasta för min dej (Jag är en riktig pasta människa)

 

Kvällen var JÄTTE mysig god mat , lite vin och öl för mej och Danne och Nea fick läsk hon :-) nja vi hann bara kolla på två filmer Neas barnfilm och nån komedi jag inte tyckte var mer än okej :-)

Min film jag valde en skräckfilm ska jag kolla på i veckan är den bra så kan jag rekomendera den i bloggen sen det brukar jag göra med filmer jag ser :-)

hehe nej nej inte Neas pappa vi skulle tyvärr aldrig kunna umgås inte ens ta en fika tillsammans tråkigt nog ! Utan det är mitt ex som också är en bra kompis till alla i min familj vi har känt honom i 11 år :-)

 

Tack för kommentaren och ha en bra helg du med kramar

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards