Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Linda Johansson - 23 februari 2011 20:44

Nu tycker jag att det börjar bli VÄLDIGT mycket rent ut sagt DUMMA kommentarer ifrån många utav er ! Absolut INTE alla ! Ni vet vilka ni är som skriver dumma kommentarer och ni som tack och lov inte gör det !

INGEN har bett er att besöka min blogg , INGEN har tvingat er att läsa det jag skriver och kommentera det på ett elakt sätt !

Nu är jag inte någon sån som bryr sig jag är RIKTIGT förbannad bara !

Med VILKEN jävla rätt har NI att dömma mej ? Som bara ser vad jag skriver ?

Ni har ALDRIG träffat mej , Ni vet INGENTING om mig och mitt liv !

Ni är enbart bara jävligt elaka och töntiga !

SKÄRP er annars så sätter jag lösenord på min blogg och då kan bara mina närmaste vänner läsa min blogg ! (Vilket är synd om dom som tycker om att läsa min blogg , dom som är snälla det drabbar dom också)

Ge FAN i att kalla mej omogen , för jag ÄR INTE mogen !

Det har jag sagt miljoner gånger och ni behöver INTE tjata om det nå mer

Och framför ALLT ge fasiken i att dra upp att jag är mamma hela tiden !

Jag är mamma JA ? Men det har INGENTING med mitt bloggande att göra !

Jag är en BRA mamma och det vet dom som känner mej och jag själv

Så ni som INTE känner mej behöver INTE ens uttala er om det !

Nu vet ni det !


SKÄRP till er med era dumma kommentarer !

Ni tjänar ingenting på det endå snarare tvärtom !

Av Linda Johansson - 23 februari 2011 20:39

Svar till : Teresia

 

Vad jag väljer att skriva i MIN blogg är MITT val okej ? Om det inte passar dej så är det tråkigt men jag tänker inte skriva saker i min blogg som andra tycker att jag ska skriva ! Som sagt var det är min blogg jag väljer själv vad jag skriver här och om det inte passar så behöver du inte besöka min blogg ?


Japp jag är mamma hur så ? :-D vem har sagt att man ska behöva vara super mogen för att man är mamma ? Är det du som har bestämt det kanske ?

Jag är omogen ibland och väldigt mogen ibland !

Så nu har vi uträtt det och det har INGENTING med att jag är mamma att göra .... !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards