Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Linda Johansson - 8 februari 2011 20:21

Gaaah ! Nu är jag OTROLIGT jävla trött ! vilken dag det har varit !

Full fart hela dagen känns det som !

Hämtade Nea på dagis kl 14.00 knatade direkt ner till stan för att

lämna in ett papper sen vidare till "Hemmakväll" lämna in filmerna jag hyrde

sen vidare till "Synsam" för lite frågor angåeende mina ögon !

Sen efter det gick vi hem till mamma & pappa vilade en liten stund innan det var dax att åka och storhandla på "Willys" blev en heldel mat

1100 fattigare :-( men men nu har vi som sagt var mat iaf !

Tog ungefär 1 timma sen hem plocka upp allt och toook stressa igång

med maten äta lite snabbt och sen ta reda på disken !

Nu ÄNTLIGEN får jag slå ner rumpan i soffan !

Det känns i fötterna nu kan jag säga , så jag tänkte bara slänga in ett

snabbt inägg ikväll och krypa ner i soffan för att kolla på

"112 på liv och död" synd bara att Snygg Magnus ifrån Gävle inte är med

Kan inte kolla mej mätt på honom ;-)

Nea ligger i sängen och lyssnar på ljud saga jag har varit

och sagt åt henne flera gånger att försöka blunda lite

men det går jue inte igenom det andra ut och lika snabbt igen :-D

Så hon får en liten stund till på sig sen går jag in och stänger av cdspelaren

Ne dax att krypa ner i soffan en stund längtar enormt till min säng nu !

Godnatt sov gott Puss & Kram

Av Linda Johansson - 8 februari 2011 12:48

Gud vilket UNDERBART väder det är ute idag !

Solen lyser   och det droppar ifrån takena :-D

Och jag känner mej riktigt glad !

satte mej ute på balongen och rökte i bara en tunn tröja och frös inte alls

då får man VERKLIGEN en känsla av vår !

 Nu längtar jag till sommaren en massa   bad och äventyr och värme

så man slipper tulta på sig en massa kläder när man ska gå ut ! 

Då räcker det med en T-hirt och ett par korta shorts !

Vill ta upp alla min sommarskor ifrån källaren också ... så man kan börja

gå i högklackar som normalt igen utan att halka omkring

som "Bambi på hal is"

Jag tror inte det finns nån nackdel med sommaren inte vad jag kan komma

på , eller jo det skulle vara alla jävla getingar och små odjur överallt !

Jag längar som FAN efter mina solglasögon !

  

  


Nu ska jag ta med mig annonsbladet ut på balkongen

och läsa det i solen :-D man lär passa på man vet aldrig när solen

går ner igen och när snön faller igen huuha !

Av Linda Johansson - 8 februari 2011 09:45

God morgon

Lill kärleken är på dagis ♥ själv har jag ringt samtal idag men vissa lär jag ringa igen imorgon TYPISKT ! men ibland måste man få veta saker !

Ska snart äta lite frukost och kolla på TV en lugn Tisdag !

 innan jag ska hämta mitt lill ♥ jag vet precis vad vi ska göra efter dagis

men det kan jag tyvärr inte skriva här för då får vi någon som följer efter oss

Och eftersom både jag och Nea tycker det är jobbigt så låter jag bli det !

Men det är endå inget speciellt direkt !

Nej nu ska jag äta lite aprekos kräm och smörgås MUMS !

 

Linda tog reda på vilken dikt som passar henne idag:

Du vet att jag vet, att du ljuger. Vad har hon som jag saknar? Jag är vacker och smart. Du är en sorglig lögnare

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards