Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Linda Johansson - 10 februari 2011 20:06

Svar till : loisa

 

Ja lite omogen är jag alltid det har jag inte sagt att jag inte är :-)

Men du vet vad man säger "ibland kommer barnet fram i än"

Japp jag är mamma och en bra sådan också var det  nå mer du ville ? :-D

 

 

Puss !


Av Linda Johansson - 10 februari 2011 16:15

Idag har det inte hänt så mycket , kom på att jag var tvungen att åka till AMS idag om man ska få nå pengar ! Så det var bara att göra mej & Nea klar så hämtade mamma upp oss och skjussade mej till ams , Nea följde med mamma hem för hon tycker jue inte att det är så jätte kul på ams !

Gick bra på mötet knatade direkt hem till mamma & Nea när jag var klar !

Mycket mer har vi inte gjort idag !

En slapp Torsdag med andra ord kan vara skönt det också ibland :-)

Jag skulle igentligen ha städat idag men jag fick skjuta upp det tills imorgon

eftersom mötet på ams var viktigare just nu !

Mamma ska strax skjussa hem mej och Nea jag ska påbörja maten och Nea får underhålla sig själv en stund under tiden :-)

 

Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka

 

 

Jag tycker det var RIKIGT roligt att folk reagerade så OTROLIGT

starkt på min tidigare inlägg om fb snacket med "henne"

Man fick höra både det ena och det andra :-D

Av folk man inte ens känner som inte känner mej hehe så lite roligt

är det faktiskt :-) Men det är väl så när man är små patetiska stackare

Men som sagt var no hard feelings ;-)

Skriv vad ni vill , jag svarar men var inte så säker på att jag svarar på det , och var  INTE så säker på att jag är snäll heller :-)

Jag har hört att jag kan vara en riktig JÄVLA bitch ibland

Det stämmer nog väldigt bra :-D

 

Linda fick ett svar av Spåkulan:
En överlägsen kvinna med självsäker hållning försöker manipulera dig. Var på din vakt.!

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards