Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Linda Johansson - 18 februari 2011 15:38

Ja idag är det Fredag igen då ! Den här veckan har gått ganska fort endå som

tur är snart kommer mitt lill ♥ hem ! Saknar henne som BARA den !

Men hon ringde mej för en liten stund sen så då fick jag höra lill rösten på henne iaf ♥ och berätta att jag älskar och saknar henne !

Men snart så är hon hemma hos mej igen :-)

 

Sitter och väntar på att Danne ska sluta jobba så drar vi in till Valbo en

sväng och kikar lite ! Det var AS länge sen jag var in till Valbo nu !

Så nu är det på tiden att åka och strosa omkring lite där !

Sen handlar vi med oss tacos hem så blir det tacos och film kväll ikväll !

Tagga inför i morgon när jag & Jenny drar in til Gävle :-D

Synd bara att inte snygg Magnus ifrån 112 på liv och död jobbar !

Det har man jue tagit reda på ;-D

och tyvärr inte Andres heller men men får överleva endå !

Jag tror Poliserna i Onsdags hade lite roligt åt mej kul att man kan bjuda

på sig själv iaf ;-D

 

Ne nu ska jag kolla på filmen med mamma som hon ville kolla på

pappa håller på och tapetsera i Neas rum en fondvägg med fjärilar

så det kommr bli fint :-) hoppas hon blir nöjd !

Bloggar mer ikväll om jag hittar nå intressant i Valbo så lägger jag ut

bilder på det så ni får se !

HUGS AND KISSES !

 

 

Linda fick ett svar av Spåkulan:
Du är inte din känsla. Ta dig samman och bit ihop. Du har mycket att vinna.

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards